Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och ja, det är inte i brittisk engelska generellt man talar så utan vad jag förstått det mer i Wales och delar av England. Och så klart, även i delar av andra engelskspråkiga länder.
Ja, jag har noll koll egentligen, det är bara vad jag fått för mig. Gjorde en snabbgoogling nu och Wikipedia håller med men det behöver ju absolut inte stämma.Jag skulle säga att man gör det i nästan alla områden i UK också, kan inte komma på någonstans där man inte gör det. Det flyter ju faktiskt bättre.
Lite irriterad är jag allt då jag fick veta senare att denna medicinen krockar med min epilepsimedicin. Glömde läkaren kolla min journal eller... så nu väntar jag på svar via Mina Vårdkontakter från min neurolog, men har börjat med tabletterna trots att jag inte fått svar ännu.
Ja, jag har noll koll egentligen, det är bara vad jag fått för mig. Gjorde en snabbgoogling nu och Wikipedia håller med men det behöver ju absolut inte stämma.
Nej, alltså, jag tog för givet att de kollar journaler innan de skriver ut något.Man undrar ju ibland...! Om jag var du skulle jag ringa 1177, faktiskt, för jag är så livrädd för att min epilepsimedicin ska slås ut.
Ibland undrar man lite över det där med journaler, det har hänt flera gånger att behandlande läkare inte har kollat min journal och det är ju inte alltid så lyckat vid förskrivning.
Nej, alltså, jag tog för givet att de kollar journaler innan de skriver ut något.
Men jag tycker inte om att ringa ju, vill inte
Vill du det vore det snällt!Vill du att jag ringer åt dig?
Vill du det vore det snällt!
Jag har en hård kant under en nagel, vad beror det på? Är det måntro en extra nagel under nageln?
Hmm nja tror jag inte.Nagelsvamp?
Ja det kan man och då får man ont i magen för vattenmelonen binder vatten, har jag "hört".Kan man äta för mycket vattenmelon?
Ja det kan man och då får man ont i magen för vattenmelonen binder vatten, har jag "hört".