Frågelek nr 6...

Sv: Frågelek nr 6...

Ingen aning! Några månader sen skulle jag tro, får inte ha de på jobbet och då blir de aldrig av att jag gör de när jag är ledig heller, även om jag tycker om de;)

Någon utomlandsresa inplanerad?

Det beror på om jag är ledig eller inte. Men nu när jag är ledig går jag alltid direkt upp och dricker kaffe och äter frukost.

Samma

Vaknar av ett samtal från "sambon" sedan går jag ut med hundarna direkt, in och slår på datorn o äter frukost framför den. :p

Samma

Snoozar, går upp, fixar mig, äter frukost, bäddar sängen, springer till bussen

Äger du en systemkamera?

Nej. Den jag har räknas inte som en system, men är liknande i ett enklare format.

Vad stod det i ditt senaste sms du fick?

Har du sett nått sånt här innan? Två bulor som en halv golfboll under magen där sadelgjorden legat. Hårda och ömma.
Surt :( Misstänker att det är gjorden som tryckt eller att den spändes för hårt igår (x som red).

Ska du se på tv ikväll?

Inte alls. Kan hända jag läser en tråd som är skriven där om jag sökt info på någon av mina mediciner. Det verkar den sidan väldigt bra för...

Samma.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 738
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
689
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 360
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar