Frågelek nr 6...

Sv: Frågelek nr 6...

När jag hoppade av beridarutbildningen var jag tvungen att prioritera mellan min hälsa och mitt välbefinnande eller kunskapen.
Valde min hälsa.

Samma

Kycklingfilébitar i rostad vitlök- och timjan creme fraiche. Sallad och ris blandat med majs till det.

Vad ska du göra i morgon?

Resten av dagen nu ska jag hem till en kompis och smida planer, sen vet jag faktiskt inte mer.

Samma

Jag ska inte göra någonting. Vara i stallet med hästen och pyssla om honom ordentligt.

Har du en bil?

Vi har två här hemma i familjen och min egna kommer hem lagom tills när jag tagit körkortet :)

Samma

Jepp, vi har två bilar. En berlungo och jag har min älskade monstertruck.

Ska du göra något speciellt denna månaden som du ser fram emot extra mycket?

Kul!:D:bump:
Inte just i februari förutom att få redo på provresultatet, men i mars händer det roliga saker!:D

Samma

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 728
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
689
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar