Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Än så länge har jag varit i stallet och jobbat med min underbara underbara häst!

Nu väntar jag på att min man ska bli klar med den sista slipningen i ett rum för sen ska vi lägga golv, så det lär jag göra resten av dagen.

Kanske en promenad hem till tillfälliga boendet efter det, beror på hur trött jag kommer bli efter det här.

samma

Jag har varit ute i stallet och mockat, ridit och fixat. Sen stängslade vi om litegrann. Sen in och äta lunch, snart ska jag till gymmet!

Vad åt du till lunch?

Oj, fiskar, vandrande pinnar, råttor, hamster, fåglar, hästar, hund, katter. :)

Har du hittat coca-colan med ditt namn på?

Jajamen, idag hittade jag den efter en massa letande! ;) "share a coke" eller "dela en cola" har jag fått göra med solen innan, haha, kul med lite alternativ. :p

vad har du för färg på dina skor som du använder mest? :)

Antingen två olika skinnjackor, eller en skinnväst. Beroende på väder! Är det riktigt kallt en grön jacka som "typ alla har" :p

vad har du för mobil?

En Samsung modell gammal - den är 9år gammal! xD Still going strong!

Skriver du helst med blyerts eller bläck?

beror på vad jag skriver, anteckning och uppsats = blyerts, inköpslistor och noter = bläck

samma

Jadå, brukar alltid åka ut med båten med sambon minst 1-2ggr per sommar :)
Fast jag blir ursinnig när jag inte får napp efter typ 10min :p

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 424
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 536
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 849
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
901
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka