Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Så rinnande gula det går att få på ett kokt ägg :D

Vad olika det kan vara.

Om du skulle "vara" med en kändis av kvinnligt kön, vem skulle det vara då?

Jag kan svara själv ;)

Varför inte ta en snygging om jag ska välja, Julia Roberts, Angelina Jolie och Kim K ser inte så illa ut och av dom intervjuer jag sett så verkar dom ha en bra personlighet.

Vad finns alltid i ditt skafferi?

Borstar vid behov, tvättar vid behov med vad som än finns i duschen... inpackning när det blivit för risigt. Håret går nedanför skulderbladen nu och det var ett år sen jag klippte senast...

Samma

Borstning och balsam varje dag, schampo två gånger i veckan, klippning varje år.

Har du sett filmen Chuck & Buck?

Mysa med bästis under en filt och höra regnet smattra.. Eller ta en lååång ridtur med hästen. Eller allra helst bara vara riktigt, riktigt glad.

samma

Få ta en ridtur rakt ut i skogen, men jag får nöja mig med att arbeta honom från marken tills i höst.

Har du nyst och haft hicka på samma gång?

Jag ska jobba, åka till stallet efter det och pyssla med hästen, hämta tösen från dagis och sedan vänta på en hemleverans av en ny sängstomme då vi fick reklamera den förra.

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 424
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 514
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 849
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
889
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka