Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför inte ta en snygging om jag ska välja, Julia Roberts, Angelina Jolie och Kim K ser inte så illa ut och av dom intervjuer jag sett så verkar dom ha en bra personlighet.
Borstar vid behov, tvättar vid behov med vad som än finns i duschen... inpackning när det blivit för risigt. Håret går nedanför skulderbladen nu och det var ett år sen jag klippte senast...
Jag ska jobba, åka till stallet efter det och pyssla med hästen, hämta tösen från dagis och sedan vänta på en hemleverans av en ny sängstomme då vi fick reklamera den förra.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ Blir galen, jag brukar gå och plocka och sortera i vilan mellan seten. Här är det inte så mycket cirkelbana men vikterna lämnas kvar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.