Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

städa, rida, putsa alla träns och sadelgjordar... lite sånt..
har du varit i göteborg i år?

Oj, vad seg jag var på att svara..
Nej, jag har ingen kamera förutom den på mobilen då :p

Vad gör du nu?

Skrev på kontrakt igår för tre månaders sommarjobb, så jag får svara att jag jobbar :)

Har du varit i Gävle någon gång?

Ja. När jag åkt nattåget upp till norrland och så har jag ätit några ggr på en restaurang med en vikingbåt (??) eller nåt sånt vid en rasta.

Har du varit i Sveriges alla landskap?

Helt okej att det är måndag, ska se om jag ska uträtta lite ärenden i stan kanske...

Har du "bestämt" vad dina ev framtida barn ska heta?

//r

I vanliga fall: Två ljusfat med ljus och några stenar plockade vid havet, på och ett till litet ljus i en kopp. Två kronor med ljus i, en doft-olje-ljus-grej, en såndär grej o släcka ljusen med, tändstickor, doftolja och ett kryddställ med fyra glasburkar med kryddor (salt, peppar, chili och för tillfället är en tom).

+ för tillfället; två stycken bodylotion, en glasflaska med två plastrosor i, en stor mugg som jag nyss åt soppa ur + en sked i den, en tom kryddburk, mer handkrämer o grejs, rökelser, två tidningar och lite papper.

Hade slutbesiktning av fönstren imorse så var tvungen o tömma fönsterbrädan...

Vad är det första du kommer att tänka på att du har för många av i ditt hem?

//r

Filtar. Jag fryser alltid så det finns ett helt gäng här hemma.

Föredrar du att köra bil, eller att bli körd?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 424
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 514
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 849
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
889
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka