Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

tar samma fråga :)

Hmm..jag funderar på ta en promenad, för att intala mig själv att det är nu eller aldrig som gäller.. typ :p

Var kan man finna bra(nyttiga) och billiga "gå ner i vikt recept" som inte är baserade på nån speciell diet?

Inte en aning faktiskt. Men rent generellt tror jag det är bra att läsa runt om olika "dieter" och sedan utgå ifrån sig själv. VET man att man är känslig för socker/snabba kolhydrater då tar man bort/drar ner på det. Tänker logiskt. Mamma scans köttbullar och pulvermos säger sig självt inte är lika nyttigt som egengjorde köttbullar samt potatismos. Tar kanske kortare tid, men den egengjorda varianten är knappast besvärlig eller svår.

Favoritårstid och varför?

Våren här med för då är det precis som du skriver, varmare, solen tittar fram, gräset blir grönt, fåglarna kvittrar och än har inte flugor och sånt kommit! Däremot är ju sommaren fin också... och hösten. Och vintern! Gillar våra årstider!

vilken månad är du född i?

Mjae.. :P
Har förätit mig lite på dem, och äter väldigt sällan godis..

Tränar du något?

Olika träningsformer beroende på årstid.

Men crosstrainer, promenader, jogging, cykling, lätt styrketräning hemma samt enstaka pass zumba.

samma

Gym, simning, springer, hinderbana, cyklar, rider fördelat över veckan..
2 pass/dag förekommer :)

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

Mina läppar och axlar.

Pratar du flytande i något språk förutom svenska och engelska?

Menar du 30 april eller 1 maj? 30 april jobba 8-16.30, cykla hem, duscha, äta, kolla dator/tv, sova. 1 maj ta det lugnt.

Vad ska du göra i dag?

Ingen aning. Skulle ha åkt till Tyskland, men så blev vi tvungna ställa in.

När du senast handlade i en mataffär, vad blev summan?

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 441
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka