Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Men dina tänder, är dem "återställda" nu? Eller dem kommer väl alltid vara något skadade?

Näe inte shoppat, bara handlat matvaror:p

Samma

Som tur är så är dom inte mer skadade än att lite av emaljen har försvunnit. Det kunde vara värre.

För dom som inte vet varför man inte ska borsta tänderna när man spyr är för att om man gör det inom 1-2 timmar efter man spytt så tar man sönder tänderna ännu mer.
Så det blev en borstning på morgonen eftersom jag spydde minst 5 ggr om dagen och mest på kvällen :crazy:

Ja! Jag har shoppat massor idag. Ett startpaket för hästen som kommer på måndag.

Har du haft tandställning?

Japp, en sån där sexig som sitter utanför munnen med ett gummiband runt hela huvudet..
Tur jag bara behövde ha den på natten.

Vad gör du just nu?

Har precis duschat. Ska kika lite på Tonårsbossen nu hade jag tänkt..

Har du kollat på Tonårsbossen något?

Ska strax ut och springa, sen duscha, ikväll åker jag till Bochum och går med sambon över till en kompis tror jag.

Samma

Idag vet jag inte men senare idag/kväll ska jag vara chaffis åt min sambo som ska på fest..

Bästa tipset för den som vill börja träna och gå ner i vikt men aldrig lyckas hålla i träningen mer än 1-2veckor?

Hitta en träningsform som du tycker är KUL. Gym (som jag tycker är skittråkig..) är inte det enda rätta.

Favoritmat?

Älskar grytor i alla dess slag! Mustiga soppor, fisk & skaldjur på sommaren, kött i alla des sslag (ej vilt dock).. Är nog lättare att rada upp det jag inte tycker är favoriter! Hehe. :p

samma

Åh det finns så mycket, men tacos är för min del också på min topplista!:D

Tränar du någonting utöver ridningen? Vad i såfall?

Under vintern har jag åkt längdskidor, nu ska jag börja promenera/springa och cykla. Sen kör jag lite yoga också.

Samma

Springer, promenerar, kör styrke- och konditionspass på Friskis och lite lätt yoga hemma.

Vad händer i helgen?

Ska väl jobba lite med renoveringen, åka till Hornbach och kolla golv. Mer än så händer väl inte.

Samma

Har utsläpp imorgon, sen på kvällen ska jag fira en klasskommpis och på söndag är det insläpp av hästarna.

Vad gör du idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 441
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka