Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som tur är så är dom inte mer skadade än att lite av emaljen har försvunnit. Det kunde vara värre.
För dom som inte vet varför man inte ska borsta tänderna när man spyr är för att om man gör det inom 1-2 timmar efter man spytt så tar man sönder tänderna ännu mer.
Så det blev en borstning på morgonen eftersom jag spydde minst 5 ggr om dagen och mest på kvällen
Ja! Jag har shoppat massor idag. Ett startpaket för hästen som kommer på måndag.
Älskar grytor i alla dess slag! Mustiga soppor, fisk & skaldjur på sommaren, kött i alla des sslag (ej vilt dock).. Är nog lättare att rada upp det jag inte tycker är favoriter! Hehe.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Gravid - 1år Kan tillägga att dottern (idag 5 år 🥳) verkligen inte vill ha ett syskon 😂 Tur att hon inte har något att säga till om! 😉 Jag trodde hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.