Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Funderar på om jag ska rymma hemifrån ett tag då tösen är dålig i magen. Jag HATAR magsjukan om det nu är det.

samma

Inte så ofta alls faktiskt..

Vilken "gren/ar tillhör" du i hästvärlden, Dressyr? Hoppning? Fältävlan? Trav? Western?

Inte så ofta alls faktiskt..

Vilken "gren/ar tillhör" du i hästvärlden, Dressyr? Hoppning? Fältävlan? Trav? Western?

Gud vilken svår fråga!

När jag var mindre var det hoppning som gällde, därefter bytte jag till dressyr med andra hästen. Sedan kom jag in på travet, skaffade travhäst och tävlade den i körning men huvudsak i Monté som en vän red med hästen och sedan blev det lite NH. Sedan övergick jag till ridhäst igen-dressyr och med nya hästen vet jag vet jag inte hur det blir. En ras som passar för körning, dressyr och hoppning. Misstänker det det allihopa!

Samma!

Fortsätter på din fråga eftersom du hann före.

Ja det gjorde jag och wendy.

samma

köpte den lite då och då men prenumererade inte, läste den bara för mulle :p

hur hittade du hit till buke?

Hit hittade jag 2003 då jag gick på ett hästgymnasie och såg andra vara inne på sidan. Sen var jag fast. Detta är inte mitt första nick här, har kommit och gått i perioder men är här för att stanna nu.

samma!

Måste varit för hästannonserna tror jag :p

Är du blödig av dig? (Gråter lätt, "får ont i hjärtat" osv)

Har blivit lite värre faktiskt, men skulle inte säga att jag är överdrivet blödig, är kanske värre strax innan mensen men annars inte:p

Samma

Ja, jag är nog det. Grät idag när jag läste i tidningen att två personer hade drunknat, eller när jag ser på sorgliga filmer, lyssnar på live-musik eller fin musik, tänker på minnen... Men det går i perioder. Var inte sån förr, ålderstecken kanske :p

Vad är din favoritdryck?

oj, va seg jag va på att svara ;)

Svarar på din med. Japp, finns en hel del snö kvar här, trist nog! :(

Pizza eller hamburgare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 427
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
843
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka