Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Sent- 10.30.
Men la mig klockan 03.00 så det förklarar saken.

Är du nöjd med din längd eller hade du velat vara längre/kortare?

Nej, inte till 100%.

Jag är nöjd med nya boendet, min vardag som börjar få fungerande rutiner, att jag köpte en häst nyligen och återupplivar mitt intresse och kommer ha något roligt att se fram emot varje dag.

Jag önskar mitt mående kunde bli bra någon gång. Bli frisk från min ätstörning, lära mig hantera mina personlighetsstörningar på ett bra sätt och lära mig leva med dom och kunna hitta rätt mediciner som stabiliserar min bipolära sjukdom.
Skulle detta kunna ordnas så skulle jag leva det perfekta livet för mig.

Är du duktig på att städa/hålla rent hemma?

Sådär, behöver inte skämmas om det kommer hit folk iaf men klart renare kan det alltid vara ;) :)

Samma

(Svar till Strawberrysylt)

Ja (om jag inte minns fel)

Vad ska du göra ikväll?

Senast ändrad:

2 ljuslyktor, en flaska påskmust och några snusdosor

Har du varit i fjällen under påsken?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 338
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
827
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka