Fråga som ni är dötrötta på....

Sv: Fråga som ni är dötrötta på....

Jag betvivlar inte att det finns ett brännmärke. Synd att papperna kommit bort på vägen, dethade gjort hingstletandet lite lättare.
U
Ok, tyckte det lät som om du betvivlade att brännmärket satt där. Allt för lätt att missförstå här på Buke :smirk:.

Visst är det tråkigt att det har kommit bort. Är ju mycket nyfiken på var detta fina sto härsammar ifrån och som du så rätt påpekar, gör hingstletandet mycket svårare och mer chansartat.

Sv: Fråga som ni är dötrötta på....

Ett sätt att undvika oavsiktlig inavel kunde ju vara att göra en outcross jämfört med blod som är vanligt i dansk avel. Dvs kanske avtå från de stora avelsmatadorerna, åtminstone de linjer som du vet varit mycket verksamma i Danmark.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 687
Avel Har ett fullblod jag tagit tre avkommor på. Hon ger fantastiskt temperament , men nu tror jag det bara går och ta ett föl till på henne...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 953
Senast: Karoliten
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 372
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 633
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter