I
indigo95
Hej jag ska ev flytta kusen till ett annat stall pga att jag eller hästen inte trivs.
I de stallet jag hittat så är de en kallhyra på 1900kr
fri tillgång på ridhus och 2 ridbanor ute , en normalstor och en STOR..
de finns att köpa hö och hösilage till normala prisen. de finns också spån, torv, och halm att köpa på gården.
Krafft groov, grund, havre och betfor finns också att köpa till..
Hjälper man till med fodringar och in o utsläpp så kan man sänka hyran. Alltså desto mer du hjälper till desto billigare blir de.
Rutiner hästarna fodras kl 07,00 därefter åker dom ut sen så kommer dom in kl 16,00 och får mat igen. sen är de kvällsmat kl 21,00. man får själv bestämma om hästen ska gå själv i hagen eller med andra.
hagarna är ok inte super men dom duger.
Tyvärr inget sommarbete.
Ridvägar är också ok men de kunde varit bättre.
stallet ligger kanske 3 km från dit jag ska flytta vilket är nära och behändigt. men är lite dyrt för min plånbok egentligen men jag tycker att man får rätt mkt för pengarna ändå. man får ju prioritera sina utgifter.
vad tycker ni är stallplatsen värd att satsa på?????
I mina öron tycker jag att den varkar bra ,jag hade gärna sett iof att dom varit ute lite längre men men.
sen som jag sa innan lite mkt pengar men vad gör man?
ha de bäst alla bukare
I de stallet jag hittat så är de en kallhyra på 1900kr
fri tillgång på ridhus och 2 ridbanor ute , en normalstor och en STOR..
de finns att köpa hö och hösilage till normala prisen. de finns också spån, torv, och halm att köpa på gården.
Krafft groov, grund, havre och betfor finns också att köpa till..
Hjälper man till med fodringar och in o utsläpp så kan man sänka hyran. Alltså desto mer du hjälper till desto billigare blir de.
Rutiner hästarna fodras kl 07,00 därefter åker dom ut sen så kommer dom in kl 16,00 och får mat igen. sen är de kvällsmat kl 21,00. man får själv bestämma om hästen ska gå själv i hagen eller med andra.
hagarna är ok inte super men dom duger.
Tyvärr inget sommarbete.
Ridvägar är också ok men de kunde varit bättre.
stallet ligger kanske 3 km från dit jag ska flytta vilket är nära och behändigt. men är lite dyrt för min plånbok egentligen men jag tycker att man får rätt mkt för pengarna ändå. man får ju prioritera sina utgifter.
vad tycker ni är stallplatsen värd att satsa på?????
I mina öron tycker jag att den varkar bra ,jag hade gärna sett iof att dom varit ute lite längre men men.
sen som jag sa innan lite mkt pengar men vad gör man?
ha de bäst alla bukare