Fråga om mellanblödning!

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

_Marie_

Har försökt bli gravid ett antal månader nu, men mensen envisas med att dyka upp punktligt varje månad. :cry:
Nu de sista två månaderna har jag haft någon typ av mellanblödning som varar i kanske två dagar, och denna har nu denna månad OCH förra månaden dykt upp ca en vecka efter avslutad mens.

Nu till min fråga - har ägglossningen normalt redan ägt rum när denna lilla blödning uppstår? Eller är det på g?
ELLER kan det vara nåt som är galet?
Är det kört att försöka bli gravid denna månad eller?

Någon med erfarenhet av sådana här saker? Känner mig lite orolig samt att jag helst hade varit gravid redan förra månaden :confused:

Sv: Fråga om mellanblödning!

Ring MVC direkt imorgon.
INte för att JAG tror att det är nått att oroa sig för egentligen utan för att då slipper du oroa dig och du får hjälp och råd från dem!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 927
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 266
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 199
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 487
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar