Fototråd del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar igenom gamla bilder på jakt efter lämpliga kandidater till tavelvägg. Denna kommer inte komma upp på väggen hemma pga spindelfobi hos undertecknad, men är lite för cool för att bara ligga i arkiven.
2011 jun 22 118.webp

Härlig färgskala!

Tack! Jag gillar den också. Känns stämningsfullt, varmt och lite retro.

Nu har jag ändrat min Instagram från privat till öppen, och även gjort ett inlägg om att jag kommer att dela med mig av lite redigerade bilder framöver. Det kanske låter som världens minsta sak, men jag är extremt självkritisk till allt jag gör. Jag har fotograferat och testat redigeringar i flera år men betvivlar alltid att någon skulle vara intresserad av vad jag gör. Varenda gång jag postar någonting så ångrar jag mig en timme senare och vill bara dra ett täcke över huvudet. Jag vet inte varför det har blivit såhär, jag har ganska bra självförtroende annars. Men det kanske är för att det finns en sårbarhet i att visa sin kreativa sida och att det dessutom är någonting som ligger mig varmt om hjärtat. Det gör ju inte saken bättre heller att man oftast blir bättre för varje dag man övar och alltså fullkomligt hatar allt annat jag gjort från just den dagen och bakåt.

Så att berätta för folk att jag pysslar med detta och dessutom lova att dela med mig är för mig - jättestort. Jag har lovat mig själv att en gång för alla ta mig ur denna ångestbubbla och sluta sopa det här intresset under mattan i rent tvivel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
5 331
Senast: pepp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
4 836
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat