Förvärkar och sparkar

MissFideli

Trådstartare
När kan dom få förvärkar tidigast? Nån som vet?
Finns det nått annat i magen som kan kännas som sparkar från bebisar? Kände 2 sparkar på Yoga igår, men tycker det verkar lite tidigt än. Åh andra sidan börjar hon likna en lagårdsdörr...

Hon jamade till idag, helt utan anledning. Kan det göra ont redan eller är jag hönsig?

Nervös blivande mormor

om du är orolig,tycker jag du skall ringa din vet
och höra vad dom säger.
det kan ju vara så att katter også kan få
förvärkar.

Sparkar kan man märka ganska lätt, och mot slutet ser man riktigt hur de rör sig. Förvärkar har jag inte hört talas om, isåfall är det nog bara någon dag innan förlossningen, för de går ju bara 9 veckor. :)
Fluff

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 638
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 079
Senast: __sofia__
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 129
Senast: valpköpare
·
Kropp & Själ Vaknade i natt strax innan 5 av hemsk smärta i nedre delen av magen. Kändes som kraftig mensvärk x 10, hela tiden. Alltså inga kramper...
Svar
9
· Visningar
1 102
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka