Nej, egentligen inte.Lånar lite,
Kan man tacka nej till lokaltidningen?
Det räknas sannolikt som samhällsinformation och det ska reklamutdelarna lägga i lådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, egentligen inte.Lånar lite,
Man kan tydligen sätta upp nån lapp med "nej tack till gratis tidningar" men det är inte alla som respekterar det, och då missar man allt (även då typ Ikea och andra "roliga" gratis tidningar)Nej, egentligen inte.
Det räknas sannolikt som samhällsinformation och det ska reklamutdelarna lägga i lådan.
IKEA-katalogen är inte samhällsinformation så den missar man alltid om man har "nej tack" på dörren.Man kan tydligen sätta upp nån lapp med "nej tack till gratis tidningar" men det är inte alla som respekterar det, och då missar man allt (även då typ Ikea och andra "roliga" gratis tidningar)
Ja det har du ju rätt i men ändåIKEA-katalogen är inte samhällsinformation så den missar man alltid om man har "nej tack" på dörren.
Lånar lite,
Men den är väl adresserad? Iallafall brukar den vara adresserad till mig, man får ju inte den om man inte beställt den/är Familymedlem. Jag fick inte den förrän jag aktivt beställt den.IKEA-katalogen är inte samhällsinformation så den missar man alltid om man har "nej tack" på dörren.
Undrar lite...
Ni som eldar med reklamen - hur gör ni?
Är det sådan skillnad på reklam i olika landsändar?
Här har både ica,coop,netto,ica maxi med flera pappers reklam,sen är det en del blank reklam också men den åker som sagt i soptunnan redan innan den når hemmet.
Men den är väl adresserad? Iallafall brukar den vara adresserad till mig, man får ju inte den om man inte beställt den/är Familymedlem. Jag fick inte den förrän jag aktivt beställt den.
Dom där "glatta" reklambladen, ska dom läggas bland tidningar eller brännbart?