Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör ni med all reklam innan ni slänger det?
Man kan ju inte springa till pappersåtervinningen varenda dag. behöver hitta någon typ av förvaring att ha det i så länge.
Har lapp på brevlådan så att jag slipper denHur gör ni med all reklam innan ni slänger det?
Man kan ju inte springa till pappersåtervinningen varenda dag. behöver hitta någon typ av förvaring att ha det i så länge.
Har lapp på brevlådan så att jag slipper den
Jag har två större öl-lådor, som jag tagit med mig från systembolaget när jag handlat där någon gång. Istället för att köpa en kasse tar man en tom hög kartong och bär flaskorna/burkarna i, sen när man kommer hem så kan man använda dom till annat. Tycker de har smidig storlek som passar perfekt till reklamen och tidningar.Hur gör ni med all reklam innan ni slänger det?
Det är det man har lokaltidningen tillMen det funkar ju inte när man behöver dom i rätt sorts papper till att tända i kaminen med
Hur gör ni med all reklam innan ni slänger det?
Det är det man har lokaltidningen till
Den kommer ju ändå
Stor skylt på brevlådan från "Reklamfritt.se". Eftersom de stackars reklamutdelarna har lite svårt med läsförståelsen så blir det ju en del iallafall...