Fortsättning på jobbig granne.

Narcissa

Trådstartare
Jag har ju en granne som är väldigt besvärlig och känd i hela grannskapet på grund av detta.
Jag är precis inkommen efter kvällsfodringen ute i stallet och under tiden kom hon och passade på att skrika på mig. Just nu var det ang mina hundar men sen kom allt annat upp också. Då fick jag äntligen också ett erkännande om att hon har en av mina katter inne hos sig. Jag har sagt till henne innan att inte mata mina katter då jag behöver dem på gården och hon får definitivt INTE ha dem som sina. Vad kan jag göra åt detta? Hon har ju i princip snott en katt. :banghead:

Sv: Fortsättning på jobbig granne.

Den får godare mat hos henne...tonfisk mm. Den är jättefin men det är ju jag som äger den....

svårt med katter då dom ju gör som det behagar...

säger oxå: ge tanten en faktura på katten.

Katten kommer nog m all säkerhet inte sluta att gå dit. Såvida du inte vill ha den som inne katt ser jag ingen annan lösning än att acceptera att den valt tanten som adoptivmatte

svårt med katter då dom ju gör som det behagar...

säger oxå: ge tanten en faktura på katten.

Katten kommer nog m all säkerhet inte sluta att gå dit. Såvida du inte vill ha den som inne katt ser jag ingen annan lösning än att acceptera att den valt tanten som adoptivmatte

:mad: jag vill inte ha nån faktura. Jag har inte snott nån katt. Blanda inte in mig :rage:

:D

Den får godare mat hos henne...tonfisk mm. Den är jättefin men det är ju jag som äger den....

Tja...bara att övertrumfa tonfisk då. :p pastej kanske? Fast det låter ju som om du vill ha katten till att fånga möss. Det kanske den inte gör så effektivt ifall den vet att den kan få tonfisk hos grannen. Köp en Riesenschnauzer istället. De är mycket bättre på råttjakt än katter.
Är det en raskatt?

Kl

Haha tack för alla förslag.
Jag förstår att katten kommer fortsätta att gå dit och hon tar ju hand om dem så den far verkligen inte illa. MEN det är ju trots allt min katt. ;)

Nä det är en helt vanlig bondkatt.

Jag har också en granne som ... min katt föredrar att bo hos verkar det som. Den grannen är dock snäll och kommer numera hembärandes med kissen med jämna mellanrum. Katten har faktiskt inte varit borta nästan alls under denna höst och det beror nog på att jag har daltat henne något så gruvligt - eller som hon tycker - så som det ska vara

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 301
Senast: Otherside
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 509
Senast: Imna
·
Övr. Katt Alltså min granne, hon ger mig gråa hår! Jag har två underbara kattgubbar som flyttade hem till mig i somras när deras husse dog. De är...
2
Svar
30
· Visningar
7 208
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV