Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@nyponros: Härliga bilder och du är så fin
Du är så himla cool!Va på jobbet idag och plocka in alla mina grejer igen i lastbilen, kunde inte låta bli att prova fisheye objektivet på mobilen för att se hur det blev.
Visa bifogad fil 55045
Aww, tack så mycket. Aldrig sett mig själv som cool, men kul att höra. Fick även höra idag av en chaufför på ett annat åkeri att det var kul att ses då jag är en härlig person.Du är så himla cool!
Vilken fin bild på dig!
Tack, det var lite kul och utmanande att ta den bilden. Den handen som inte håller mobilen, håller i trädet bakom för att få med det i bild.Vilken fin bild på dig!
Ja men du är det! Ta åt dig!Aww, tack så mycket. Aldrig sett mig själv som cool, men kul att höra. Fick även höra idag av en chaufför på ett annat åkeri att det var kul att ses då jag är en härlig person.
Blir alltid lite ödmjuk av att höra sånt, även om det är kul att höra.
Jag har så svårt för att ta åt mig, ödmjuk som ja e.Ja men du är det! Ta åt dig!
Alltså jag känner ju inte dig irl, utgår från det jag sett av dig här.
Den som ändå kunde se sådär naturligt cool och elegant ut
Jag funderar på att ha den här som profilbild på LinkedIn - funkar det tror ni eller är det för mycket selfie över den?
Visa bifogad fil 55254