Måste nästan skaffa en gopro som kompisen har!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow den utsikten!! Är inte aaalls avis eller så eller tja definitivt inte avis på att blöt åtminstone.
Det var sjuuukt blåsigt, blött och kallt där uppe, så det blev ett snabbt stopp för en bild eller två och sen ner igen! En fin dag då vädret är lite mindre skotskt ser det ut såhär där uppe (bild från förra året):Wow den utsikten!! Är inte aaalls avis eller så eller tja definitivt inte avis på att blöt åtminstone.
Blev inte precis mindre avundsjuk av den bilden.Det var sjuuukt blåsigt, blött och kallt där uppe, så det blev ett snabbt stopp för en bild eller två och sen ner igen! En fin dag då vädret är lite mindre skotskt ser det ut såhär där uppe (bild från förra året):
Visa bifogad fil 54725
ja, typ som om vi kvinnor bara är objekt för mäns begär. Newsflash, det är vi inte. Skulle faktiskt uppskatta överlag om gubbar rent allmänt bara kunna lägga av med kommentarer om kvinnor, om hur snygga dom tycker vi är eller "hot". My mission is life is to not to be deemed "fuckable" by men. Jag är så oändligt trött på att man inte kan få dela saker eller bilder på sig själv, utan någon sliskig gubbe skall kliva in och äckla sig. bara LÄGG AV! - Har själv slutat dela bilder på själv för jag är så trött på män alltid skall hoppa in och äckla sig. vi är människor, inte objekt.Nej, hon tycker uppenbarligen inte att dina åsikter om hennes utseende är välkomna så jag föreslår att du låter bli att kommentera hennes bilder framöver. Du vet, en oönskad komplimang är ju inte ens en komplimang
Vad snygg du är i håret!Va på jobbet idag och plocka in alla mina grejer igen i lastbilen, kunde inte låta bli att prova fisheye objektivet på mobilen för att se hur det blev.
Visa bifogad fil 55045
Tack, däremot är jag lite besviken på det lila. Hade åtminstone hoppats på att det skulle behålla sin lyster 2-3 tvättar, men det går ur väldigt snabbt. Så när den lila färgen är slut kommer jag nog hålla mig enbart till det röda.Vad snygg du är i håret!