Fast nu får du väl ge dig? Först skriver du en sliskig kommentar om att du vill fota @Tonto och nu det här. Jag tycker att du ska backa några kilometer.Holy smokes! that is hot!
https://tenor.com/view/hot-its-hot-gif-14158943
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast nu får du väl ge dig? Först skriver du en sliskig kommentar om att du vill fota @Tonto och nu det här. Jag tycker att du ska backa några kilometer.Holy smokes! that is hot!
https://tenor.com/view/hot-its-hot-gif-14158943
Som ett ytterligare steg i min självacceptans av min kropp som jag hatat hela mitt liv så känner jag bara att jag vill säga, Fuck you till alla som mobbade mig för min kropp i skolan och till folk som sagt till mig att jag måste äta mer för att få former. This gollum grew up hot.
Fast nu får du väl ge dig? Först skriver du en sliskig kommentar om att du vill fota @Tonto och nu det här. Jag tycker att du ska backa några kilometer.
Klänningen är fantastisk! Har du sytt den själv? (Fått för mig att du syr en del av dina egna kläder?)
Haha älskade filmen. Klädde upp mig i midsommar stil och sprang runt i skogen sent på kvällen häromdagen.
Nej, hon tycker uppenbarligen inte att dina åsikter om hennes utseende är välkomna så jag föreslår att du låter bli att kommentera hennes bilder framöver. Du vet, en oönskad komplimang är ju inte ens en komplimangHej jag vill fota henne för hon har ett bra utseende. Inget annat. Sen är hon snygg. Så jag får inte säga det
Hej jag vill fota henne för hon har ett bra utseende. Inget annat. Sen är hon snygg. Så jag får inte säga det
Visa bifogad fil 54114
Jag var fruktansvärt snygg i morse! Fruktansvärt var iaf inblandat någonstans där (ja, jag har en läppmask under sheetmasken... ).
Sådär såg jag ut för någon minut sedan. Älskar känslan även om man inte är supervacker med en sådan mask på.
Nä, och det går inte att le med läppmasken för då ramlar den av Men jag älskar verkligen sheetmasker
ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN.
Var någonstans ?
Heeelt fantastisk!
ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN.
Alltså
Heeelt fantastisk!
Var någonstans ?