En till bara för att
Visa bifogad fil 54172
Underbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En till bara för att
Visa bifogad fil 54172
Skit också, måste veckohandla innan jag får åka till stalletkänslan.Fick stillbilder från en av de skådespelerikurser jag gått under våren. Gillar denna även om jag inte helt kan avgöra vad det är för känsla jag försöker förmedla. Visa bifogad fil 54182
Fan vad fräsch du ser ut då!
Åh men tack kompis Kände mig inte så fräsch dock snarare som en svettpöl
Insåg precis att jag fått rynkor. Men är fan helt ok med det. Borde väl inträda nu runt 40-strecket. Nu är det bara vitt hår som saknas! Det ser jag verkligen fram emot, hur snyggt?!
Jag upptäckte att jag fått rynkor ungefär kring nyår... Jag är inte ens 30 än Men däremot skrattar jag väldigt mycket, så det får det banne mig vara värt!Åh men tack kompis Kände mig inte så fräsch dock snarare som en svettpöl
Insåg precis att jag fått rynkor. Men är fan helt ok med det. Borde väl inträda nu runt 40-strecket. Nu är det bara vitt hår som saknas! Det ser jag verkligen fram emot, hur snyggt?!
Jag ser inga rynkor, och om du hade dom så hade det varit skitsnyggt Vitt hår är ju perfektion med.
Visst är det fint?! Mitt nästa konstprojekt är att måla ett porträtt av min excentriska tant-polare. Parant vithårig dam 95+