Mineur
Moderator
Svårt att svara nej på den frågan med en så somrig bild, men jag är skeptisk jag!Det räknas väl som sommarbad nu?
Visa bifogad fil 91363
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att svara nej på den frågan med en så somrig bild, men jag är skeptisk jag!Det räknas väl som sommarbad nu?
Visa bifogad fil 91363
Isen är ju borta i alla fallDet räknas väl som sommarbad nu?
Visa bifogad fil 91363
Isen är ju borta i alla fall
Jag får alltid gåshud på armarna när jag ser/läser om dina badäventyr...Ligger kvar lite här och där vid kanterna
Svårt att svara nej på den frågan med en så somrig bild, men jag är skeptisk jag!
Jag får alltid gåshud på armarna när jag ser/läser om dina badäventyr...
Jag letade just efter en för att få se hur en av Bukes vänligaste själar ser ut. Men då kan jag ge upp då.Själv så klarar jag att förtränga mitt utseende om jag inte ser det på foton. Jag kan låtsas som att det är helt OK bara jag slipper se det själv.
Hela vänkretsen (och lokaltidningen) vet att jag inte förekommer på bild )
Jag kan hålla tala, jag kan leda grupper och har inga bekymmer med att klä om eller duscha i grupp. Foton blir liksom en annan sak. Bild? Never.
Tycker att ni som postar bilder på er själva är fantastiska! De allra allra flesta människor är väldigt vackra.
Ok jag tar hinten! jag ska sluta posta här så det bara blir vackra människor här.Själv så klarar jag att förtränga mitt utseende om jag inte ser det på foton. Jag kan låtsas som att det är helt OK bara jag slipper se det själv.
Jag kan hålla tala, jag kan leda grupper och har inga bekymmer med att klä om eller duscha i grupp. Foton blir liksom en annan sak. Bild? Never.
Tycker att ni som postar bilder på er själva är fantastiska! De allra allra flesta människor är väldigt vackra.
Ok jag tar hinten! jag ska sluta posta här så det bara blir vackra människor här.
Men jag tycker du är en fantastisk vän här på buke.
nej, det var ett dåligt försök till humor, jag tycker alla är så fina här.Va, det är väl ingen som hintat om nåt?
Jag avskyr också att se mig på bild men har bestämt att det är så dumt att ogilla sig själv på bild att jag tränar i dessa trådar. Helst med minst ett gulligt djur så jag kommer i skymundan. Samtidigt gillar jag iden med att jag snart 60 trängs i tråden och gör åldersspannet lite större. Vi tanter får ta plats, det kan iofs göras på många sättSjälv så klarar jag att förtränga mitt utseende om jag inte ser det på foton. Jag kan låtsas som att det är helt OK bara jag slipper se det själv.
Det liknade alltför mycket en offerkofta för att vara kul. Koftan klär dig intenej, det var ett dåligt försök till humor, jag tycker alla är så fina här.
Herreminje vad coolt! Jag vill också vara på en SoilworktröjaSnart kan den som har lust köpa en tröja och gå runt med mitt face på hela bröstet :
Visa bifogad fil 91480
Åhh vilken fin! Vet du om den finns att få tag på fortfarande?Tar sällan selfies numera men fick en så himla fin klänning av min fantastiska vän så då fick det bli en!
Ska höra med henne!Åhh vilken fin! Vet du om den finns att få tag på fortfarande?