Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20220522_191158.jpg
 
Själv så klarar jag att förtränga mitt utseende om jag inte ser det på foton. Jag kan låtsas som att det är helt OK bara jag slipper se det själv. ;)
Hela vänkretsen (och lokaltidningen) vet att jag inte förekommer på bild :D )

Jag kan hålla tala, jag kan leda grupper och har inga bekymmer med att klä om eller duscha i grupp. Foton blir liksom en annan sak. Bild? Never.

Tycker att ni som postar bilder på er själva är fantastiska! De allra allra flesta människor är väldigt vackra.
Jag letade just efter en för att få se hur en av Bukes vänligaste själar ser ut. Men då kan jag ge upp då.
 
Själv så klarar jag att förtränga mitt utseende om jag inte ser det på foton. Jag kan låtsas som att det är helt OK bara jag slipper se det själv. ;)
Hela vänkretsen (och lokaltidningen) vet att jag inte förekommer på bild :D )

Jag kan hålla tala, jag kan leda grupper och har inga bekymmer med att klä om eller duscha i grupp. Foton blir liksom en annan sak. Bild? Never.

Tycker att ni som postar bilder på er själva är fantastiska! De allra allra flesta människor är väldigt vackra.
Ok jag tar hinten! jag ska sluta posta här så det bara blir vackra människor här.
Men jag tycker du är en fantastisk vän här på buke.
 
Själv så klarar jag att förtränga mitt utseende om jag inte ser det på foton. Jag kan låtsas som att det är helt OK bara jag slipper se det själv. ;)
Hela vänkretsen (och lokaltidningen) vet att jag inte förekommer på bild :D )

Jag kan hålla tala, jag kan leda grupper och har inga bekymmer med att klä om eller duscha i grupp. Foton blir liksom en annan sak. Bild? Never.

Tycker att ni som postar bilder på er själva är fantastiska! De allra allra flesta människor är väldigt vackra.
Jag avskyr också att se mig på bild men har bestämt att det är så dumt att ogilla sig själv på bild att jag tränar i dessa trådar. Helst med minst ett gulligt djur så jag kommer i skymundan. Samtidigt gillar jag iden med att jag snart 60 trängs i tråden och gör åldersspannet lite större. Vi tanter får ta plats, det kan iofs göras på många sätt
 
Igår var jag på bröllop. Min bästa vän hjälpte mig med outfit och jag provade säkert tio olika innan jag till slut hittade en kjol som inte var för kort i en låda 😅 Men lite mig själv fick jag iallafall vara med rosa skjorta och skyhöga klackar
97CF7A98-0043-4268-92F7-76885156A04E.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
494
· Visningar
24 944
Senast: alazzi
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
645
· Visningar
37 710
Senast: zassoo
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 206
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp