Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att världen är liten ibland. Fick upp @Linda_A i mitt fb flöde tror jag då en väns boxerhane parat någon av hennes vänners tik. Stämmer detta?
Tog det på avatarbilden
Aha vad kul!Stämmer bra. Tiken är syster till min hane.
Aha vad kul!
Tjejen som äger hanen har hund från samma uppfödare som mig så vi ses ibland
Hanen är supertrevlig iaf, det kan jag sägaAh, sneglade på hennes Facebook och såg att hon inte bara hade boxer.
Riktigt spänd på var det blir för valpar. Vi är ju ute efter en till och gillar linjerna, men det här kanske blir väl tidigt. Men om hon lämnar bra så kanske det blir en kull till efter henne längre fram. Näst bästa med en systerson om vi inte kan få valp efter vår egen hane.
Sa ju det!Alltså Tonto är så jävla nöjd över att ha blivit av med pälsen på magen! Han ligger på rygg och ålar sig, viftar på svansen. Hade tokryck i trädgården med.
Sa ju det!
Älskar att min dator bestämde sig för att starta om mitt i natten. Jag lämnade den på för jag höll fortfarande på med en beställning... Nu har jag förlorat en hel del progress. Suck. Jag VET att man ska spara ect men kunden vill hela tiden gå fram och tillbaka så jag var tvungen att liksom spara ångra-funktionen så jag faktiskt kunde gå tillbaka.
Nu får jag försöka matcha det jag ritat..
Klart jag gör. Men det hjälper inte när det är färgen på ett specifikt lager som ska tillbaka till "hur det var förut" när jag gjort 7 andra ändringar efter det. Det är då jag behöver ångra-funktionen.Använder du inte lager?
Jag klipper Boss med en hästsax, blir jättebra!Skulle vilja klippa allt, men maskinen klipper helnaket så det blir nog lite kallt mitt i vintern.
Jag klipper Boss med en hästsax, blir jättebra!
Ja, ljudet är ett otyg... Hundsaxarna orkar dock inte igenom Boss ull utan att tugga och luggas, så han väljer ljudet alla gånger... Tänk på att klippa medhårs så blir det inte riktigt lika hudnära!Jag har en hästsax men den låter så mycket. Har en hundsax som är helt tyst, men den klipper nästan kortare än hästsax!