Fortsätt försöka

Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet
 

Jag har tyg också som jag kan sy lite nya kjolar av som i så fall kommer att passa, men jag orkar ju inte 😭
 
Jag gillar verkligen dina foton på hundarna och marsvinen, jättefina 😍 det är en sak som jag gillar när när jag kommer hem till någon. När det sitter foton och bilder på djur och människor på väggen. Det är så roligt och fint att titta på.
 
Jag gillar verkligen dina foton på hundarna och marsvinen, jättefina 😍 det är en sak som jag gillar när när jag kommer hem till någon. När det sitter foton och bilder på djur och människor på väggen. Det är så roligt och fint att titta på.
Tack 🥰 Jag tycker att det är roligt när någon är här och frågar om dem
 
Fan vad jag har sovit dåligt inatt igen 😞 Jag hade tänkt försöka ta mig till H&M idag men det kommer jag nog inte orka för jag är helt slut 😞
 
Jag försökte cykla på min träningscykel men jag blev så andfådd att jag höll på att svimma innan det ens hade gått en minut 😞
 
Jag vill kunna gör något! Vad som helst! Eller iallafall få sova bort dagen så jag slipper känna! Men inget får jag göra 😭
 
Jag vill kunna gör något! Vad som helst! Eller iallafall få sova bort dagen så jag slipper känna! Men inget får jag göra 😭

Kan du börja lite med att göra kjolar av ditt stoff som du pratade om? Iaf planera/fundera på hur du vill göra dem kanske?

Tycker du ska lägga ribban lågt för att orka göra saker när du sovit så dåligt. ❤️
 
Kan du börja lite med att göra kjolar av ditt stoff som du pratade om? Iaf planera/fundera på hur du vill göra dem kanske?

Tycker du ska lägga ribban lågt för att orka göra saker när du sovit så dåligt. ❤️
Det går inte när allt känns så meningslöst 😞 Jag kan inte tänka eller koncentrera mig och har noll inspiration 😞

Jo, det gör jag. Men när jag inte kan göra något alls så blir jag helt knäpp i huvudet av frustration 😞
 
Jag fastnade på Shein och vinted och jag vill inte handla på Shein (men där finns så mycket fina shorts :sorry:) och vinted har blivit så dyrt att bara slöhandla ifrån nu med frakten när man inte vet om det passar eller inte så nu är vi på väg till H&M. Jag kommer att bli helt slut, men då har jag iallafall fått något vettigt gjort för att bli det istället för att bara ligga hemma och glo i väggen och klicka planlöst på telefonen
 
Jag hittade ett par shorts på new yorker till slut som får duga tills vidare. Inte särskilt snygga men verkade sitta okej iallafall. Hittade ett par på h&m också men de kändes inte alls rätt i modellen. Jag är tydligen extremt kinkig när det kommer till shorts 😕 Hittade ett par skitsnygga på new yorker men de var såklart för små 😞
 
Jag hittade ett par shorts på new yorker till slut som får duga tills vidare. Inte särskilt snygga men verkade sitta okej iallafall. Hittade ett par på h&m också men de kändes inte alls rätt i modellen. Jag är tydligen extremt kinkig när det kommer till shorts 😕 Hittade ett par skitsnygga på new yorker men de var såklart för små 😞
Shortsen behöver väl bara duga till att promenera i? Sitter de bra och är bekväma så är det väl huvudsaken!
 
Shortsen behöver väl bara duga till att promenera i? Sitter de bra och är bekväma så är det väl huvudsaken!
Jag vill iallafall känna mig bekväm, fin och tillfreds när jag är ute och inte gå och skämmas eller må dåligt på annat sätt. Alla har olika smak. Det finns säkert massor av kläder du inte hade velat använda ute oavsett hur bra de än hade suttit
 
Jag vill iallafall känna mig bekväm, fin och tillfreds när jag är ute och inte gå och skämmas eller må dåligt på annat sätt. Alla har olika smak. Det finns säkert massor av kläder du inte hade velat använda ute oavsett hur bra de än hade suttit
När jag är ute på hundpromenad har jag faktiskt inga tankar på att vara fin. Då är det bara bekvämlighet som är prioritet :) . Kläderna ska vara bekväma att röra sig i.
 
När jag är ute på hundpromenad har jag faktiskt inga tankar på att vara fin. Då är det bara bekvämlighet som är prioritet :) . Kläderna ska vara bekväma att röra sig i.
Och för att jag ska känna mig bekväm så måste jag känna mig fin. Jag bor mitt i centrum med en välbesökt restaurang i samma hus så jag kan inte smita undan på promenad utan att synas hur gärna jag än vill.
Och jag tror ändå att det finns många kläder du inte hade velat visa dig ute i oavsett hur bekväma de än är
 
Nu har jag ”Lyanfierat” shortsen lite 😁
IMG_8121.jpeg
 
Nu är det jobbigt för jag är så satans glassugen men det kommer bli ångestkatastrof om jag ger efter för suget fast suget i sig ger också en massa ångest och det är skitjobbigt 😭 Hade jag gått en timmes rask promenad så hade jag kunnat få äta glass men den energin finns inte 😞
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Wille
·
  • Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 009
Senast: Cina B
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
592
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp