Fortiflora(Purina)

_Maria_

Trådstartare
Har köpt Fortiflora som ska hjälpa till att hålla en bra balans i tarmen. Min lilla katta har nämligen blivit lös i magen av någon anledning..Veterinären tyckte det verkade vara någon tillfällig störning och att jag skulle prova med det. Nu glömde jag fråga hur länge jag skulle håll på med det..Någon som vet? Det finns 30 st påsar och ska strö 1 påse per dag över maten. Ska jag hålla på tills avföringen är fast igen men fortsätta ge...säg 3 dagar till ändå och sen dra ner till ½ påse per dag några dagar utifall att?

Vad tycker ni?
 

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 304
Senast: monster1
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 000
Senast: super
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 510
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp