Förstor för hörselskydd?

Sv: Förstor för hörselskydd?

I går var grabben & några andra & byggde vidare på lådbilarna från höstlovet.
Grabben var varmt klädd pga att dom var utomhus.
Av dom mindre barnen (6-8år) använde alla hörselkåpor när dom spikade.
Dom äldre barnen (9-12år) använde 5 barn hörselskydd när dom spikade.
Det positiva var att grabben inte blev retad den här gången pga att han använde hörselkåpor.

Bra av grabben att han använder hörselkåpor frivilligt. Tyvärr vet jag att många barn vägrar pga att dom är rädda för att bli mobbade.

Nu i lördags som gick, var grabben & hans kompis & hjälpte till när vi hade däckbytar dagar. (Vi skiftade från sommar hjul till vinterhjul)
Dom var jätte duktiga att hjälpa till.
Grabbarna hade hörselkåpor på sig eftersom jag använde mutterdragare när jag skiftade hjulen. (Givetvis hade jag också hörselskydd)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 901
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 692
Senast: Lhas
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar