Första gången o nu på riktigt

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Jaa då var det bara en och en halv timme kvar tills man ska åka då. Åka till banan där man ska köra sitt första riktiga lopp :crazy: jag kommer kolavippa. GUD vad jag är nervöööös. Ska inte köra någon av våra hästar heller utan en helt okänd (för mig) mantorps häst :crazy: :eek: . tänk om jag gör bort mig? huvva, vill inte ens tänka på det. Vill inte längre.

Aja, alla som vill får GÄRNA hålla tummarna för mig. Det lär behövas.

Sv: Första gången o nu på riktigt

Jaa då var det bara en och en halv timme kvar tills man ska åka då. Åka till banan där man ska köra sitt första riktiga lopp :crazy: jag kommer kolavippa. GUD vad jag är nervöööös. Ska inte köra någon av våra hästar heller utan en helt okänd (för mig) mantorps häst :crazy: :eek: . tänk om jag gör bort mig? huvva, vill inte ens tänka på det. Vill inte längre.

Aja, alla som vill får GÄRNA hålla tummarna för mig. Det lär behövas.

Seså, det går nog bra. Inte ha Ågren nu...:banana:...håller självklart tummarna så håller du tömmarna!

lugn å fin de kommer gå finfint ska du se :D jag håller självklart tummarna :) lycka till!! :cool:

Jag känner pållens mamma, en riktig liten argbigga...
Fast hon har vunnit på V75! :idea:

Tummar hålls här med.

KL

fick världens sämsta resa. Sist invändigt. Kunde laddat mer i från start men det hade knappast hjälpt. 300 kvar letar jag mig ut. Fortfarande bland dem sista. kommer ut i fjärde och hästen går ett klockrent upplopp. tar tre fyra hästar och slutar som sexa. Hade de varit femhundra meter längre hade han lätt varit bland dem tre. Men jag är nöjd. kunde inte gjort något annorlunda. (mkt strul bland de andra och lite stollkörning, men det är ju vanligt i "de" loppen)

tack :) ja, det var min plan, att ta pengar. o vad mer kan man begära när man ligger sist så länge.

det hoppas jag verkligen :crazy: han verkade nöjd. jag hade inte varit annat i a f, han gick säkert en 14 tid om inte fortare de sista 300m. Pengar ska man väl alltid vara nöjd med :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 217
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 338
Senast: lirco11
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka