Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var intressant med ögonen. Det hade jag inte hört förut.Tackar
Jag gillar verkligen hur mina ögon har utvecklats
Jag hade hört om att vissa sa att det hände och jag tänkte -Ja ja, det får vi väl se.Ja det var intressant med ögonen. Det hade jag inte hört förut.
Ska ha rehabmöte i morgon,
Men jag känner mig så långt ifrån bra nog för att delta i det.
Jag hoppas det går bra.
Jag hoppas att det går bra idag!Ska ha rehabmöte i morgon,
Men jag känner mig så långt ifrån bra nog för att delta i det.
Jag hoppas det går bra.
Vi är med dig, står längsmed väggarna för att stötta och slita inskränkta människor i bitar
Tack så mycket!Jag hoppas att det går bra idag!
Mötet gick ganska bra, även om facket tyckte att de ställde lite för hårda krav på mig.
Det kommer att gå bra
Inte i detta mötet det var mest att de ska starta rehab programmet för mig. Så nästa möte kommer det att vara en koordinator med. Hade önska att psykologen hade varit med. för det var ett ganska jobbigt möte för mig.Företaget eller var det en rehabkoordinator/någon från vården med på mötet också?
Vad helvete!!@the_connemara Det som känns extra jobbigt att de vill gärna få mig att sluta med min hormon behandling, Och psykologen blev mindre glad när jag pratade om det. och jag kan inte välja mellan jobb och HRT. och de upprepade detta under mötet,
Men jag kan inte sluta, jag kan inte detranstionera. Och jag kan definitivt inte gå in i garderoben igen.
VA! Vad ända in i glödheta är de för idioter. Så du ska sluta med din hormonbehandling för att en fjantig chef känner sig obekväm.@the_connemara Det som känns extra jobbigt att de vill gärna få mig att sluta med min hormon behandling, Och psykologen blev mindre glad när jag pratade om det. och jag kan inte välja mellan jobb och HRT. och de upprepade detta under mötet,
Men jag kan inte sluta, jag kan inte detranstionera. Och jag kan definitivt inte gå in i garderoben igen.
Men vad är det för människor Är det "bara" chefen eller är det andra också?@the_connemara Det som känns extra jobbigt att de vill gärna få mig att sluta med min hormon behandling, Och psykologen blev mindre glad när jag pratade om det. och jag kan inte välja mellan jobb och HRT. och de upprepade detta under mötet,
Vilket jävla stolpskott. Hur kan organisationen låta en sådan idiot sabba deras anställdas hälsa och framställa dem som inskränkta?
@the_connemara Det som känns extra jobbigt att de vill gärna få mig att sluta med min hormon behandling, Och psykologen blev mindre glad när jag pratade om det. och jag kan inte välja mellan jobb och HRT. och de upprepade detta under mötet,