Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det dyker upp bilder från innan traditionens påbörjan så tycker jag att jag ser en stor skillnad i vissa bilder.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
FB_IMG_1697983078698.jpg
 
@the_connemara Det som känns extra jobbigt att de vill gärna få mig att sluta med min hormon behandling, Och psykologen blev mindre glad när jag pratade om det. och jag kan inte välja mellan jobb och HRT. och de upprepade detta under mötet,
Men jag kan inte sluta, jag kan inte detranstionera. Och jag kan definitivt inte gå in i garderoben igen.
 
@the_connemara Det som känns extra jobbigt att de vill gärna få mig att sluta med min hormon behandling, Och psykologen blev mindre glad när jag pratade om det. och jag kan inte välja mellan jobb och HRT. och de upprepade detta under mötet,
Men jag kan inte sluta, jag kan inte detranstionera. Och jag kan definitivt inte gå in i garderoben igen.
VA! Vad ända in i glödheta är de för idioter. Så du ska sluta med din hormonbehandling för att en fjantig chef känner sig obekväm.
 
@the_connemara Det som känns extra jobbigt att de vill gärna få mig att sluta med min hormon behandling, Och psykologen blev mindre glad när jag pratade om det. och jag kan inte välja mellan jobb och HRT. och de upprepade detta under mötet,
Men jag kan inte sluta, jag kan inte detranstionera. Och jag kan definitivt inte gå in i garderoben igen.
Men vad är det för människor :rage: Är det "bara" chefen eller är det andra också?
Det är ju verkligen inte något du borde behöva göra, men jag hoppas att du kan kämpa. Skönt att psykolog och facket (?) står bakom dig
 
@the_connemara Det som känns extra jobbigt att de vill gärna få mig att sluta med min hormon behandling, Och psykologen blev mindre glad när jag pratade om det. och jag kan inte välja mellan jobb och HRT. och de upprepade detta under mötet,
Men jag kan inte sluta, jag kan inte detranstionera. Och jag kan definitivt inte gå in i garderoben igen.

Men för helvete! Försök verkligen att aldrig träffa din chef ensam, ha minst en från facket med dig om du känner du får stöd av dem? Detta är ju helt sjukt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 072
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp