Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det konstigt att plötsligt komma på en ny signatur?Visa bifogad fil 130760
Mitt nya liv växer långsamt men stadigt
Sen skriva den med en dålig penna på plast, det blir aldrig bra, men jag jobbar med detVisst är det konstigt att plötsligt komma på en ny signatur?
Och det känns konstigt när okända använder det nya namnet men jag tror att jag vänjer mig snartVisst är det konstigt att plötsligt komma på en ny signatur?
Ja, det gör man. Till slut såOch det känns konstigt när okända använder det nya namnet men jag tror att jag vänjer mig snart
Inget. Beklaga förlusten å hans vägnar. Blockera o gå vidare i livet.Min bror ringde mig och på fullt allvar sa att han kommer aldrig att använda mitt nya namn eller respektera min nya identitet.
Vad ska man säga
Låter som en bra planInget. Beklaga förlusten å hans vägnar. Blockera o gå vidare i livet.
Minns jag fel, men din bror har väl redan sedan tidigare väldigt negativ till din resa mot ett bättre mående?Skrev detta på FB först,
Om jag ska säg något om det är idag.
Min bror förklarade att han aldrig kommer att acceptera mitt nya liv eller mitt nya namn. Vad kan man svar på det. Jag antar att jag inte har en bror längre.
Allt göt ont, kroppen förändras men jag älskar det.
Mycket är bara jobbigt och det är en känslomässig bergodalbana.
14 veckor in hormonbehandlingen och Jag kan bara känna att detta är det bästa val jag har gjort i mitt liv.
Med andra ord.
Jag har ont, jag är instabil, har tvivel.
MEN!
Det är den bästa tiden i mitt liv hittills.
Han är inte den bästa stödet man kan tänka sig.Minns jag fel, men din bror har väl redan sedan tidigare väldigt negativ till din resa mot ett bättre mående?
Nej, jag har fått det intrycket sedan tidigare.Han är inte den bästa stödet man kan tänka sig.
Jag tror att jag ska följa ditt exempel.Nej, jag har fått det intrycket sedan tidigare.
Min bror är en tvättäkta svinpäls som jag bröt all kontakt med för flera år sedan.
Konstigt det där, hur lätt det är för folk som beter sig irrationellt, att låta en få dåligt samvete. Trots att man inte gjort något fel utan det är de som beter sig märkligt.Min bror ringde mig och på fullt allvar sa att han kommer aldrig att använda mitt nya namn eller respektera min nya identitet.
Vad ska man säga
Tack, Jag måste skydda mig själv bättre!Konstigt det där, hur lätt det är för folk som beter sig irrationellt, att låta en få dåligt samvete. Trots att man inte gjort något fel utan det är de som beter sig märkligt.
Blockera bara, och försök att inte känna att du gör något fel med det.
Alltså, det är ju han som blockerar. Han sa ju klart och tydligt att han inte vill ha dig i sitt liv. Ledsamt på ett plan såklart men. Du är ju Jessica.Tack, Jag måste skydda mig själv bättre!
Jag läste detta I natt, det värmde så mycket!Alltså, det är ju han som blockerar. Han sa ju klart och tydligt att han inte vill ha dig i sitt liv. Ledsamt på ett plan såklart men. Du är ju Jessica.
Jag tänkte exakt samma sak när jag läste det. Brodern talar om att Tranans nya liv inte är okej för honom, då är det HAN som säger upp kontakten inte @Tranan .Alltså, det är ju han som blockerar. Han sa ju klart och tydligt att han inte vill ha dig i sitt liv. Ledsamt på ett plan såklart men. Du är ju Jessica.