Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte det mest så, att det kunde vara bra för @Tranan att också själv blockera brodern, eftersom de här personerna som utbrister att de aldrig mer tänker tala med en, enligt min erfarenhet verkar ha en märklig förmåga att dyka upp vid oväntade tidpunkter och meddela något i stil med "bara så du vet, så tänker jag fortfarande inte prata med dig".
 
Jag tänkte det mest så, att det kunde vara bra för @Tranan att också själv blockera brodern, eftersom de här personerna som utbrister att de aldrig mer tänker tala med en, enligt min erfarenhet verkar ha en märklig förmåga att dyka upp vid oväntade tidpunkter och meddela något i stil med "bara så du vet, så tänker jag fortfarande inte prata med dig".
Tack, jag har redan blockerat honom.
Borde blockera Mamma med men har inte hjärta för det.
hon har problem med hjärtat och pappa är dement med hjärtproblem.
Så jag vågar helt inte för jag tror att jag kan förlora dem permanent snart.
Men stödet jag har fått från er och alla andra från buke har varit fantastisk.
Är så glad att jag har er!
 
Tack, jag har redan blockerat honom.
Borde blockera Mamma med men har inte hjärta för det.
hon har problem med hjärtat och pappa är dement med hjärtproblem.
Så jag vågar helt inte för jag tror att jag kan förlora dem permanent snart.
Men stödet jag har fått från er och alla andra från buke har varit fantastisk.
Är så glad att jag har er!
Alla vi som har familjer som är rätt knäppa ibland, på ett eller annat sätt, får väl försöka hålla ihop :)
 
Tack, jag har redan blockerat honom.
Borde blockera Mamma med men har inte hjärta för det.
hon har problem med hjärtat och pappa är dement med hjärtproblem.
Så jag vågar helt inte för jag tror att jag kan förlora dem permanent snart.
Men stödet jag har fått från er och alla andra från buke har varit fantastisk.
Är så glad att jag har er!
Diskuterade det hela med en psykolog. Hon avrådde bestämt från att blockera…utan bara inte ha kontakt. Bara låta det vara. Som du för med din mamma. 👍
 
Lyfte på blocken för min bror i går.
Och Idag ringde han.
Han bad inte om ursäkt.
Men inget Border och dead name eller fånigt vara macho skit.
Bara vänligt frågade hur jag har det.
Det kändes bra. Möjligen att hans sambo gav honom en läxa.
Hur som helst det kändes bra.
Nu ska jag kolla vidare på tapeter till sovrummet.
Denna leder
1698760841259.png
 
Och så typisk uttömmande svar från män i min släkt. :rofl:
Inte mer än 50 ord i ett tele samtal!
Jag tror inte att någon av mina kusiner sagt något annorlunda heller, oavsett kön. Vi är ju inte nära varandra så de hade nog inte haft mer att säga helt enkelt. Jag vet inte om jag sagt mycket mer till dem heller. 😅
 
Ändå gilla på en väldigt bra dag ❤️ Känns som att du går igenom så otroligt mycket så snabbt, var inte rädd för att pausa och uppskatta sig själv emellanåt tänker jag 💖
Jag har kommit så mycket längre än vad vågade drömma om. För ett år sen när jag så smått började göra nåt saken så trodde jag inte att det skulle kännas så bra eller komma där jag är nu. Reflection och uppskatta den jag är nu är bara underbart för mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 072
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp