Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte än, är sjukskriven ännu men jag kommer göra det dag 1 när jag är tillbakaBetyder det att du har kommit ut till kunden nu?
Gört!Funderar allvarligt på att fimpa mina gamla namn helt nu.
Ett nytt kapitel i Jessicas liv!det har hänt så mycket idag
sjukskrivningen tar slut den 4 december
högsta chefen vet vad den närmsta chefen ville veta om mina genitalier, så jag kommer slippa den skiten.
chefen kommer kommer informera att jag kommer tillbaka som Jessica till jobbet. och det underlättar så mycket.
hoppas att det går bra
Ja verkligen! och det går så fort! tur att man skriver dagbok.Ett nytt kapitel i Jessicas liv!
Tack för allt stöd!Vilken jäkla resa vi fått följa med på
Berättade om dig för min gamla mamma, hon tyckte att du gjort en cool å modig resa!Jag kom på att jag är framme, över allt är jag nu Jessica utom hos mamma och min bror, men jag är det överallt annars.
Här, mina vänner, IRL, jobbet, vården, banken, och bostadsföreningen.
Tror inte jag har mått så bra som jag gör nu, Inte var jag kan komma ihåg.
Tack alla för erat stöd.
Visa bifogad fil 132613
Vad härligt att höra! Det gjorde mig glad! hälsa gärna om du tycker att det passar.Berättade om dig för min gamla mamma, hon tyckte att du gjort en cool å modig resa!
Va härligt att hon äntligen får vara sig själv sa hon!
Sen fråga hon om de va nån hon träffat, fick förklara det här med buke
Såklart ska jag göra det!!Vad härligt att höra! Det gjorde mig glad! hälsa gärna om du tycker att det passar.
Fint foto av dig!Jag kom på att jag är framme, över allt är jag nu Jessica utom hos mamma och min bror, men jag är det överallt annars.
Här, mina vänner, IRL, jobbet, vården, banken, och bostadsföreningen.
Tror inte jag har mått så bra som jag gör nu, Inte var jag kan komma ihåg.
Tack alla för erat stöd.
Visa bifogad fil 132613