Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Inte_Ung och andra, jag ska sluta binda mig.
Det är obekvämt och är antagligen inte bra för mig.
Tack för knuffen
Vet du, det finns män med rejäla tuttar också :D

Glömmer inte när lite överviktige J satt på svärmors soffa och retades med B -du har blivit tjockare. Varpå hon snabbt slänger ut armen och klämmer på hans man-boobs. Och replikerar - men du har fortfarande större tuttar än jag.
Retas inte med en snabbtänkt reporter. :laugh:
 
Vet du, det finns män med rejäla tuttar också :D

Glömmer inte när lite överviktige J satt på svärmors soffa och retades med B -du har blivit tjockare. Varpå hon snabbt slänger ut armen och klämmer på hans man-boobs. Och replikerar - men du har fortfarande större tuttar än jag.
Retas inte med en snabbtänkt reporter. :laugh:
De brukar ha en annan form!
 
De brukar ha en annan form!
Bröst kan faktiskt ha ungefär vilken form som helst.
Mina har genom livet haft massor av olika former för att nu slutligen av ålder och litet högre vikt bli BH-formade.
Under en period så fanns det inte en BH som passade då BHn hade en form och brösten en annan form.
Nu går de att hälla ner i BHn där de snällt anpassar sig efter BHns form.
 
Kanske inte "bra" men å andra sidan högst normalt id förändringar. Jag får även som vuxen, mogen kvinna fler bristningar över bröst och höft om jag till exempel går upp i vikt.
Däremot ska man inte behöva gå runt med smärta.
De gör inte ont om man inte krockar med något eller om någon kramas hårt etc.
 
De gör inte ont om man inte krockar med något eller om någon kramas hårt etc.
Okej, det låter mer normalt. Känns som något som händer med homoner, mina blir fortfarande extra ömma under mens och det är liksom Aldrig skönt om katten går på dem till exempel. 😅 Som tonåring när de växte var det en mardröm, men självklart viktigast att du och läkaren har koll på läget!
 
Kanske inte "bra" men å andra sidan högst normalt id förändringar. Jag får även som vuxen, mogen kvinna fler bristningar över bröst och höft om jag till exempel går upp i vikt.
Däremot ska man inte behöva gå runt med smärta.
Jag har aldrig fått några bristningar, inte ens vid graviditet.
Huden mår inte bra av att ha bristningar så det är bra om det går att undvika.
T.ex. ge den litet tid att anpassa sig.
 
Okej, det låter mer normalt. Känns som något som händer med homoner, mina blir fortfarande extra ömma under mens och det är liksom Aldrig skönt om katten går på dem till exempel. 😅 Som tonåring när de växte var det en mardröm, men självklart viktigast att du och läkaren har koll på läget!
Transfem mens är något jag hittills inte fått! Men fan vad de ska skrämmas med den. Vet inte om det är sant eller skröna, för jag får höra saker från båda hållen.
 
Jag har aldrig fått några bristningar, inte ens vid graviditet.
Huden mår inte bra av att ha bristningar så det är bra om det går att undvika.
T.ex. ge den litet tid att anpassa sig.
Jag tror det har en del att göra med typ av hud, jag får lätt märken av allehanda slag och är nästan genomskinlig. :D Har aldrig hört talas om att bristningar på något vis skulle vara skadliga.
 
Jag tror det har en del att göra med typ av hud, jag får lätt märken av allehanda slag och är nästan genomskinlig. :D Har aldrig hört talas om att bristningar på något vis skulle vara skadliga.
Nästan genomskinlig är en bra beskrivning på mig! :rofl:
 
  • Haha
Reactions: Sel
Jag tror det har en del att göra med typ av hud, jag får lätt märken av allehanda slag och är nästan genomskinlig. :D Har aldrig hört talas om att bristningar på något vis skulle vara skadliga.
Huden skall vad jag förstår bli svagare och mindre spänstig av det.
Och det vill man väl helst slippa om man kan.

Jag är välsignad med en väldigt trevlig hud som knappt har rynkat sig i ansiktet vid fyllda 60.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 072
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 957
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp