Tranan
Trådstartare
tack!Så fin du är i håret nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack!Så fin du är i håret nu!
Du liknar en filmskådis i nån brittisk film från 40-talet, håret inte minst! Jättefint!
tack! jag vill ha axel långt hår minst.Du liknar en filmskådis i nån brittisk film från 40-talet, håret inte minst! Jättefint!
Är ditt hår lockigt sådär av sig själv eller fixar du det så? Snyggt!Tycker jag ser bättre ut utan glasögon!
Visa bifogad fil 124733
Det är självlockigt! och jag har försökt raka ut håret lite.Är ditt hår lockigt sådär av sig själv eller fixar du det så? Snyggt!
Men nej, det är jättefint såhär!!!!Det är självlockigt! och jag har försökt raka ut håret lite.
Är ditt hår lockigt sådär av sig själv eller fixar du det så? Snyggt!
Jag tycker att det är snyggt. Hade kanske kramat i lite olja eller nåt bara. Håller med den som fick associationer till gamla tiders filmstjärnor.
Vad för olja rekommenderasJag tycker att det är snyggt. Hade kanske kramat i lite olja eller nåt bara. Håller med den som fick associationer till gamla tiders filmstjärnor.
Jag är ingen expert alls men har Olaplex no 7 på rekommendation från frisör. Liten dyr flaska men räcker flera år för mig.Vad för olja rekommenderas
Jag tänkte precis säga detsamma!Så fin du är i håret nu!
Har du sådär perfekt hy av sig själv?Tycker jag ser bättre ut utan glasögon!
Visa bifogad fil 124733
Kameran tar bort blemmor, utan att man behöver göra något. så nej så perfekt är den inte. //behöverintevaraavis. //ChinatelefonselfieHar du sådär perfekt hy av sig själv?
//avis
Älskar namnet!Läppstiftet är MAC
Visa bifogad fil 124751
Håller med om läppstiftet, så fint! Passar dig väldigt bra!Läppstiftet är MAC
Visa bifogad fil 124751
Vilken stämningsfylld bild, och fint ljus
Jag får också känslan av en sekreterare i en 40-tals film, som ingen först trodde var speciell på något vis, men sedan visar sig vara hjärnan bakom hela operationen och som på slutet typ räddar världen Sorry, jag har för livlig fantasiDu liknar en filmskådis i nån brittisk film från 40-talet, håret inte minst! Jättefint!