Jag försöker tänka vilka färger som INTE funkar med aprikos? Nästan inga, möjligen syrenlila då
Jag tänkte precis skriva LILA var min spontana tanke! Lila och grönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försöker tänka vilka färger som INTE funkar med aprikos? Nästan inga, möjligen syrenlila då
Jag tänker bruna varma nyanser, kanske med guld i mönster (fast det blir inte vårigt precis...), till vår och sommar - "mjuka" nyanser av grönt
kjol!Jag tänker bruna varma nyanser, kanske med guld i mönster (fast det blir inte vårigt precis...), till vår och sommar - "mjuka" nyanser av grönt
Är det en kjol eller byxkjol? Skitsnygg är den i vilket fall!
Köpte en lila med och den är underbar.kjol!
Svarar sent men tänker direkt petroleum lila. Är svag för lilablå kombo med ljust aprikosJag är inte för leopard
men tackar!
det är en färg jag gillar!Svarar sent men tänker direkt petroleum lila. Är svag för lilablå kombo med ljust aprikos
Jag älskar kombon själv, och hade för mig att du gillar det meddet är en färg jag gillar!
Japp det gör jag.Jag älskar kombon själv, och hade för mig att du gillar det med
Roligt att du gillade detVille bara skriva och säga att det du köpt Jessica vart riktigt fint!
Tack för att jag fick se
Hur har det gått på jobbet hittills? Hur mår du?Så trött, och mår lite illa av att behöva gå till jobbet.
Fan ska man göra. jag kan inte leva ett dubbelliv hur länge som helst.
Jag har haft en fantastisk helg i alla fall.
Det går bra men jag är splittrad på hur jag ska göra. Idag är jag bara jätte trött men på gott humör.Hur har det gått på jobbet hittills? Hur mår du?
Angående hur du ska göra. Det kommer till dig tids nog. Du känner när det är dags... Det är min övertygelse.Det går bra men jag är splittrad på hur jag ska göra. Idag är jag bara jätte trött men på gott humör.
I kväll ska jag bara slöa. Det blir nog köp mat eller liknande. Om jag orkar.Angående hur du ska göra. Det kommer till dig tids nog. Du känner när det är dags... Det är min övertygelse.
Vad härligt att humöret är gott.
Ta hand om dig och tröttheten. Lite vardagslyx ikväll, kanske? Pyssla om dig själv lite.
Låter som en bra plan .I kväll ska jag bara slöa. Det blir nog köp mat eller liknande. Om jag orkar.