Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah.De vet men bara Jordan tror mig
Mer en icke element i processen. Efter som de varken stödjer eller hindrarAh.
upplever du dem som stöd el mer tvärt om?
Ah.Mer en icke element i processen. Efter som de varken stödjer eller hindrar
Jag har haft en fantastisk helg, allt har känts jättebra, även om jag har varit rädd, nervös och orolig. så har gränserna flyttas framåt enormt mycket. det enda negativa är att jag inte vågar ännu vara fult ut Jessica. Och det enda riktigt negativa var tjejen på Max som tittade konstigt på mig när hon kom ut med maten.
Det blir bara svårare att inte vara Jessica på jobbet. Jag kan nog inte förklara hur det känns.
Jag vet inte, Hela alltet känns så tung just nu.Känner du att du velat göra ett totalt break på jobbet men inte vågar typ?
Så härligt att höra du haft en fin helg i alla fall
Jag vet inte, Hela alltet känns så tung just nu.
Jag ska se om jag orkar lyssna på den.Caroline Farberger är med i Söndagsintervjun i P1 från 27 januari, om du inte redan har hört den. Jag har lyssnat på hennes sommarprat för ett par år sedan också.
(Jag har en god vän som "gjorde resan åt andra hållet" för nästan femton år sedan. Höll på att stryka med av steriliseringen i Linköping pga mördarbakterier.
Han och hans man har nog rekord i påtvingade skilsmässor och partnerskapsregistreringar och de skulle inte få låna till att köpa hus för att de inte var gifta; att de varit det under tiden kompisen levde som kvinna och födde deras tre barn räknades inte... )
Heja Jessica!
Caroline är väldigt inspirerande, kan nog vara värt att lyssna på henne och kanske läsa hennes bok, när det känns rätt.Jag ska se om jag orkar lyssna på den.
just nu är det inte läge.
Mördarbakterier är inte roliga, hade problem med såna för 13 år sedan.
Ja, jag upplevde intervjun som peppande.Caroline är väldigt inspirerande, kan nog vara värt att lyssna på henne och kanske läsa hennes bok, när det känns rätt.
Jo det har jag. Tack i alla fallJag antar att du har kontakt med FPES eller motsvarande, annars kanske det kan vara något för dig