Förslag till corlensky - swift sto?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rebecca_R
  • Startdatum Startdatum
R

Rebecca_R

Behöver lite nytänkade tips på vad jag ska välja för hingst till min lilla dam!
Hon är som sagt e: Corlensky - Swift, nätt och lätt i typen, väldigt korrekt i kroppen men stor.
Vill ha en hingst som inte är så stor alltså, heller ingen på fryst sperma då jag tycker hon är för ung för det.

Sv: Förslag till corlensky - swift sto?

ConCalido om han hade blivit godkänd - men han kanske kommer igen nästa år. För jag antar att du inte ska betäcka iår

Sv: Förslag till corlensky - swift sto?

tack för tipset :)
Men vill ha någon mer beprövad hingst på henne har jag kommit fram till eftersom hon själv inte presterat ngt, mer oprövade hingstar lägger jag hellre på mina äldre ston :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 937
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 586
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka