Oh, ja! Den är oerhört bra.Barnhemmet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, ja! Den är oerhört bra.Barnhemmet
...där de "onda" vinner? Alternativt, det går inte att säga hur det kommer sluta. Älskar filmer där det inte går att förutspå vad som kommer hända/hur det ska sluta.
Jag känner att jag är lite less på alla dessa filmer där de goda vinner och där det går att förutspå hur det kommer sluta.
Kan erkänna att jag även älskar filmer där det är uppenbart hur det kommer sluta, men så blir det en oväntad tvist och TADA hände något annat.
Filmer jag sett inom det som jag efterfrågar (och som jag kan komma på just nu) är följande:
Batman: The Dark Knight
Star Wars III
Star Wars V
När Lammen Tystnar
Hannibal
No One Lives
Se7en
Skeleton Key
Blir den dålig de sista minuterna eller vadå?Om du vill ha en spännande skräck/mysterie serie där det twistas som så rekommenderar jag Harpers Island, där är ingenting vad man tror att det ska vara. Riktigt bra ända in i sista spelminuterna
VA? Är inte den bra, men va faaan det som ja tycker är bäst med en film. skämt åsido vaNä eftertexten är tråkig
Lägg till The Usual Suspects (de misstänkta) omedelbart. 8.6 i betyg på IMDb, 77 i metascore, vunnit två Oscar. Och det räcker inte att se filmen en gång.De som känns lockande just nu (av de jag hunnit kolla upp) verkar min lista vara väldigt kort. Måste nog försöka hinna kolla upp fler.
Memento
Shutter Island
En film jag tycker är bra brukar jag se mååååååånga gånger.Lägg till The Usual Suspects (de misstänkta) omedelbart. 8.6 i betyg på IMDb, 77 i metascore, vunnit två Oscar. Och det räcker inte att se filmen en gång.
Ja, fast med den får man behovet omedelbart.En film jag tycker är bra brukar jag se mååååååånga gånger.
Vi får väl se hur det blir för mig.Ja, fast med den får man behovet omedelbart.
Gamla godingar, från 90-talet?Du får inte glömma två gamla godingar som The Others med Nicole Kidman och Det sjätte sinnet med Bruce Willis om du inte redan sett dem
*raderat ursprungssvaret*Du får inte glömma två gamla godingar som The Others med Nicole Kidman och Det sjätte sinnet med Bruce Willis om du inte redan sett dem
...där de "onda" vinner? Alternativt, det går inte att säga hur det kommer sluta. Älskar filmer där det inte går att förutspå vad som kommer hända/hur det ska sluta.
Jag känner att jag är lite less på alla dessa filmer där de goda vinner och där det går att förutspå hur det kommer sluta.
Kan erkänna att jag även älskar filmer där det är uppenbart hur det kommer sluta, men så blir det en oväntad tvist och TADA hände något annat.
Filmer jag sett inom det som jag efterfrågar (och som jag kan komma på just nu) är följande:
Batman: The Dark Knight
Star Wars III
Star Wars V
När Lammen Tystnar
Hannibal
No One Lives
Se7en
Skeleton Key