TheRedLightning
Trådstartare
Kan nog vara så.Antigen att du sett filmen eller att du hört om historien tidigare. Den var uppe i media ganska mycket under den perioden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan nog vara så.Antigen att du sett filmen eller att du hört om historien tidigare. Den var uppe i media ganska mycket under den perioden.
Ja, den verkar spännande, sett trailern och lite annat smått och gott från den.Såg en till nyss som jag inte riktigt fattade meningen med slutet på. Split (2016)
Av M. Night Shyamalan
The Green Mile och Nyckeln Till Frihet har ungefär samma status i mina filmögon, de är ena riktiga guld klassiker och blir aldrig för gamla att titta på och aldrig tråkiga.Intressant hur olika det är.
Fantastiskt bra filmer men som jag inte vill se igen (av olika anledningar):
Seven
Fight Club
Deliverens
De med oväntade slut som jag kan se om och om igen:
Det sjätte sinnet
De med oväntade slut som jag kan tänka mig se igen men som inte gav ett större intryck (och ändå är de ju här och jag tänker på dem ibland):
The others
Må-bra-filmer som i det stora hela är fantastiska, kanske inte så oväntade i slutet men i handlingen men med hemska saker i:
The green mile
Gone girl tänker jag inte titta på eftersom jag läste boken och den var både värdelös och så förutsägbar att jag bara ville komma till slutet och få det bekräftat.
Shutter Island.......inte riktigt min grej. Kändes krystad för att få till en mystisk film. Skådespeleriet var det inget fel på.
The great Gatsby var så jävla häftig början på, den kan jag fortfarande tänka på. När handlingen kom igång var den skittråkig.
Molin Rouge kollade jag inte ens klart på.
Finns säkert fler kategorier och filmer jag just nu inte tänkt på.
The Green Mile och Nyckeln Till Frihet har ungefär samma status i mina filmögon, de är ena riktiga guld klassiker och blir aldrig för gamla att titta på och aldrig tråkiga.
Jag köpte filmen innan jag läste boken bara baserat på hur sjukt populära båda var. Boken var ett helvete att ta sig igenom, usch vad jag hatade den. Men jag blev ändå nyfiken på hur filmen var och hur min sambo skulle reagera och... den var ju bra! Välspelad som tusan och allt jädra lull-lull som man blir så sjukt trött på i boken är ju (förståeligt nog) borta. Ingen "omg måste ses" men en bra, välspelad film med snyggt foto som passar in på temat. Mindre förutsägbar än boken vill jag påstå.Gone girl tänker jag inte titta på eftersom jag läste boken och den var både värdelös och så förutsägbar att jag bara ville komma till slutet och få det bekräftat.