Förslag på aktivitet

M

Mathilda

Hej
Har ni några bra förslag på aktiviteter som man kan anordna på ridklubben för att öka sammanhållningen o klubbandan. Jag vill gärna ha alla möjliga tips, för både stora o små ryttare, tävlingsryttare och ridskoleryttare.

Sv: Förslag på aktivitet

Tja, när jag sitt i ungdomssektionen på gamla ridskolan så ordnade vi det gamla vanliga - tårttävling, skötarkurser, rykttävlingar, spökkvällar m.m för de små... För de större ordnade klubben bytesdagar, hubertusjakt m.m. Hubertusritter nu på hösten borde ju vara populärt, man behöver ju inte hoppa utan kan anpassa efter ryttarnas nivå och självklart avsluta med att mingla över punch och ärtsoppa :)
Islandshästklubben jag är med i nu ordnar lite diverse aktiviteter, kolla in här: http://www.mokkur.com/aktiviteter.htm

Jag kan inte peka på någonting särskilt för att öka sammanhållningen men alla aktiviteter gör väl det på ett eller annat vis?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 716
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 408
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 300
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar