Nu kan ju detta låta knäppt och dubbelmoralistiskt från någon som själv "testar vingarna" rätt friskt i L-klass men...
Om det nu stämmer med den här MsvC-MsvB soppan så är det ju totalgalet.
I sådär pass höga klasser tycker t.om. jag att kval är välmotiverat, och att ta bort kval samtidigt som man tillåter kandar är...well...en mycket dålig idé. För att uttrycka det milt.
I L-klasserna ser jag absolut en poäng med att inte ha kval, och en stor frihet/möjlighet till att testa sina vingar, men däremot när man kommer upp i Msv-klass tycker jag faktiskt att det är fullt befogat att ekipaget ska vara väl förberett för nivån, med tanke på vilka rörelser som ingår på den nivån. Särskilt när man dessutom blandar in kandar i soppan också. Däremot tycker jag att 62% är en fullt rimlig kvalgräns.
Om det nu stämmer med den här MsvC-MsvB soppan så är det ju totalgalet.
I sådär pass höga klasser tycker t.om. jag att kval är välmotiverat, och att ta bort kval samtidigt som man tillåter kandar är...well...en mycket dålig idé. För att uttrycka det milt.
I L-klasserna ser jag absolut en poäng med att inte ha kval, och en stor frihet/möjlighet till att testa sina vingar, men däremot när man kommer upp i Msv-klass tycker jag faktiskt att det är fullt befogat att ekipaget ska vara väl förberett för nivån, med tanke på vilka rörelser som ingår på den nivån. Särskilt när man dessutom blandar in kandar i soppan också. Däremot tycker jag att 62% är en fullt rimlig kvalgräns.