Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker att det är väldigt hög klass på buke och att det generellt sett är ett "bra agerande"! Både av användare och moderatorer. Det är sällan jag ser totalt puckade inlägg och då är det för det mesta pga att användaren ifråga är helt ny på forument och inte har någon som helst koll på netikett.
Sedan går diskussionerna höga men rent taskigt eller dåligt beteende ser jag inte ofta, inte på de forum jag hänger på iaf.
Och de användare som beter sig dåligt tror jag faktiskt inte skulle bry sig om att kämpa för att få guldstjärnor eller att undvika någon "svarta listan". De tycker nog ofta själva att det är andra som beter sig dåligt och att de själva bara är missförstådda.
Som att detta skulle behövas? De som hänger i andra forum än Buke vet att det här forumet måste vara ett av sveriges i särklass bästa. Man ser aldrig konstigheter, förutom ett troll då och då. I andra forum svärs det, kastas skit på allt och alla, ingen ordning i kategorierna för 5 öre osv osv.. Så uppenbarligen gör alla moderatorer ett toppenjobb!
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Kropp & Själ
Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.