Förslag om nominerande

malinsky

Trådstartare
kanske medlemmarna skulle kunna få rapportera extra bra jobb av moderatorer i trådar och forum? en guldstjärna kanske :D

Intressant också att göra motsatsen :D

Sv: Förslag om nominerande

Helt allvarligt??

Vad är poängen med att moderatorerna ska vara utlämnade till användarnas godtycke?

Jag tror inte heller att moderatorerna själva är särskilt intresserade av detta eller att de engagerar sig för att få guldstjärnor av användare.

Moderatorerna gör allihop ett jättebra jobb helt ideellt och har man några klagomål är det bara att ta upp det med Gunnar så får han försöka lösa det.

Tycker man att en moderator gör ett bra jobb kan man väl lika gärna skriva ett pm och tala om det.

Varför inte?

De får höra allt gnällande, så varför inte få en uppmuntran när man tycker att de har skött ngt jättebra?

Godtyckligheten kommer man väl aldrig ifrån, oavsett vad man har för titel på Buke

Skulle detta införas (vilket jag inte tror) så vill jag gärna ha en svarta lista på synligt ställe med användare som beter sig mindre bra...

Och tro det eller ej så får moderatoer både ris och ros av användare via pm.

Nä, det här var uppenbart ett dåligt förslag.

Fast kanske.. om både användare och moderatorer får högre status ju "bättre" de agerar :idea:

Den som får flest stjärnor får sedemera ta över efter Gunnar :D

:rofl:

Nä, glöm bort detta..

Fast kanske.. om både användare och moderatorer får högre status ju "bättre" de agerar :idea:

Jag tycker att det är väldigt hög klass på buke och att det generellt sett är ett "bra agerande"! Både av användare och moderatorer. Det är sällan jag ser totalt puckade inlägg och då är det för det mesta pga att användaren ifråga är helt ny på forument och inte har någon som helst koll på netikett.

Sedan går diskussionerna höga men rent taskigt eller dåligt beteende ser jag inte ofta, inte på de forum jag hänger på iaf.

Och de användare som beter sig dåligt tror jag faktiskt inte skulle bry sig om att kämpa för att få guldstjärnor eller att undvika någon "svarta listan". De tycker nog ofta själva att det är andra som beter sig dåligt och att de själva bara är missförstådda.

KL

Som att detta skulle behövas? De som hänger i andra forum än Buke vet att det här forumet måste vara ett av sveriges i särklass bästa. Man ser aldrig konstigheter, förutom ett troll då och då. I andra forum svärs det, kastas skit på allt och alla, ingen ordning i kategorierna för 5 öre osv osv.. Så uppenbarligen gör alla moderatorer ett toppenjobb!

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 036
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka