Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har även hört att detta kommer tas upp i Ridsport nästa nr. Enligt en mkt tillförlitlig källa, en av experterna inom området så är det väldigt troligt att det aldrig har hjälpt då risken för spolmasken skulle ha blivit immun är mkt liten.
Mumin
Va? Jag har precis fått rådet från SVA att avmaska min ettåring med ivomectin just för att det både tar spolmask och blodmask
Har även hört att detta kommer tas upp i Ridsport nästa nr. Enligt en mkt tillförlitlig källa, en av experterna inom området så är det väldigt troligt att det aldrig har hjälpt då risken för spolmasken skulle ha blivit immun är mkt liten.
Mumin
*suck* du lät trevligare via pm. Mumin
Jag förstår fortfarande inte meningen med skapandet av tråden, mer än att du vill visa att du "vet" något före andra...Du kanske ska sluta disskutera med människor om du inget tålamod besitter. Du får vänta snällt på artikeln som oss andra. Ska bli jätteintressant att läsa om det han säger stämmer.
Mumin
väldigt troligt att det aldrig har hjälpt då risken för spolmasken skulle ha blivit immun är mkt liten.
Tänker du alltid det bästa om männsikro du inte känner:smirk:
För att jag debatterar allt på detta forum, om du visste något om mig skulle du veta att jag sitter här MKT. Och debatterar glatt saker som jag inte har någon som helst fakta som stödjer och sånt jag verkligen har stöd för.
Mumin
som inte tar livet så allvarligt