Ja verkligen, kvinnokroppen är så himla häftig!Jag har blivit ännu större med. Helt surrealistiskt hur mycket magen kan expandera ändå. Surrealistiskt och häftigt.
#8dagarkvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen, kvinnokroppen är så himla häftig!Jag har blivit ännu större med. Helt surrealistiskt hur mycket magen kan expandera ändå. Surrealistiskt och häftigt.
#8dagarkvar
Visst är den!Ja verkligen, kvinnokroppen är så himla häftig!
Wow, snyggt!Jag har nog aldrig varit så här kortklippt och blev inte precis som jag ville ha det men OJ vad jag är nöjd
Visa bifogad fil 120185
Men tack! Blev väldigt lik min ena bror och vi har aldrig varit lika på det sättet innanWow, snyggt!
Jättefint!Men tack! Blev väldigt lik min ena bror och vi har aldrig varit lika på det sättet innan
Jättefint!
Det är så intressant det där med hur lik man är sina släktingar och hur det kan ändra sig med åren (och frisyr mm) tycker jag! Jag och mina syskon (vi är 5st) har verkligen turats om om vem som är lik vem beroende på hur gamla vi har varit, men ändå syns det tydligt att vi är syskon. Det går också tydligt att se vilka drag som kommer varifrån i släkten.
Här är jag och min ena bror. Det är lite roligt att vi la ut så liknande bilder oberoende av varandra, och min lugg har varit lika ostyrig i minst sex år
Visa bifogad fil 120189
Firar ett år närmare 40
Visa bifogad fil 120399
TackGrattis!
Grattis!Firar ett år närmare 40
Visa bifogad fil 120399
TackGrattis!
Firar ett år närmare 40
Visa bifogad fil 120399
Grattis, snart vuxenDubbelhaka, smutsigt hår och tröjan gör att jag ser ut att väga 100kg men jag tycker ändå att bilden blev ganska söt
Visa bifogad fil 120302
TackGrattis på din dag!
Typ TackGrattis, snart vuxen