Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så coolVisa bifogad fil 120603
Dags för årspremiären för enhörningsklänningen.
Tack!Men så cool
Det kan jag tänka mig att den gör Det är inget jag hade burit själv för jag är inte så bekväm med de flesta mönster men jag ÄLSKAR den!Tack!
Den brukar väcka väldigt blandade reaktioner. Vissa skakar på huvudet och tycker att jag är knäpp och andra undrar var den är köpt, för de vill ha en likadan. Tyvärr tror jag inte att tyget finns längre. Iaf inte i den här färgställningen. Men jag älskar mina fisande enhörningar och är glad att jag hann köpa och sy en klänning medan det gick att få tag på tyget.
Skitsnyggt!!Ledig dag, peppat och klippt håret! Visa bifogad fil 120632
Danke! Jag trodde aldrig jag skulle vara en rosa människa, men jag trivs så bra i de här färgerna.Skitsnyggt!!
Det är jättesnyggt! Det är kul med de blonda rötterna för det tycker jag inte man ser oftaDanke! Jag trodde aldrig jag skulle vara en rosa människa, men jag trivs så bra i de här färgerna.
Fräknar! Min mobil tar automagiskt bort mina, det är så himla trist.The perfect bun!
Visa bifogad fil 120649
Funderar på att ha denna som profilbild på facebook men är inte säker. De sista jag har haft har varit mycket mer tillpiffade
Visa bifogad fil 120643
Fräknar! Min mobil tar automagiskt bort mina, det är så himla trist.
Vi lever i en sådan skum värld!Mina är fejk
Mycket dåligt beteende av din telefon tycker jag!!
Absolut! Tycker också det var en jättefin bildFunderar på att ha denna som profilbild på facebook men är inte säker. De sista jag har haft har varit mycket mer tillpiffade
Visa bifogad fil 120643