Försäkringsbolag

Tydligen så ingår det samma som i en A1 försäkring, med undantaget att den inte ersätter det de kallar uttröttningsskador, vilket ju är förslitningsskador.
Stor chans om hästen blir halt är ju att de försöker få ALLT till uttröttningsskador om de kan, men den risken får man väl ta. Risken att man får "bråka" alltså.

Skulle min försäkring täcka även lösa benbitar krävdes röntgen.

Jag tjänade ca 3.000.- per år på att flytta en arab från Agria till folksam.
Hon är försäkrad upp till tänderna, så premien var 9.500.- hos Agria, men 3.000.- är rätt mycket pengar att spara. Tycker jag! :d

Ja nog lönar det sig att prisjämföra när det gäller försäkringar!

Själv så har jag allt annat förutom hästarna i If, vilket gör att jag får en bonus som är STOR!
Så stor att säljare av försäkringar som ringer till mig, ger upp DIREKT! För de kan inte erbjuda ngt som blir billigare för mig! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
639
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: Oh_really
·
Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: iNHALE
·
  • Omröstning Omröstning
Bukefalos Har under några dagar postat en del trådar. Har upplevt en stundtals hätsk stämning Det har varit i mitt tycke utöver socialt...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 460
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar