Försäkringsbolag

Tydligen så ingår det samma som i en A1 försäkring, med undantaget att den inte ersätter det de kallar uttröttningsskador, vilket ju är förslitningsskador.
Stor chans om hästen blir halt är ju att de försöker få ALLT till uttröttningsskador om de kan, men den risken får man väl ta. Risken att man får "bråka" alltså.

Skulle min försäkring täcka även lösa benbitar krävdes röntgen.

Jag tjänade ca 3.000.- per år på att flytta en arab från Agria till folksam.
Hon är försäkrad upp till tänderna, så premien var 9.500.- hos Agria, men 3.000.- är rätt mycket pengar att spara. Tycker jag! :d

Ja nog lönar det sig att prisjämföra när det gäller försäkringar!

Själv så har jag allt annat förutom hästarna i If, vilket gör att jag får en bonus som är STOR!
Så stor att säljare av försäkringar som ringer till mig, ger upp DIREKT! För de kan inte erbjuda ngt som blir billigare för mig! :D

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 980
Senast: fio
·
Hästmänniskan Har ni någon gång varit med om att ett försäkringsbolag strulat när köpare ska ta över försäkringen? Har lämnat fullmakt men när köpare...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Liten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
654
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt...
Svar
17
· Visningar
1 595
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka