Försäkringar

J

Jenni73

Halloj,

Hur försäkrar ni era föl? till vilket livvärde och vilken veterinärvård?
//Jenni

Jag försäkrade min i agria nu, 10.000 i värde. Liv & veterinärförsäkrning. Årspremie på 761 kr, självrisk på 1.800 och veterinärvård upp till 100.000. Tyckte det var ett riktigt bra erbjudande. Som hade tydligen kampanj nu.. :)

Jag har försäkrat min i Folksam.
A1 Liv 15.000 kr
A1 Vet 50.000 kr
Har också en försäkring mot dolda fel.

Har alla våra hästar försäkrade i Agria och alla med maximal veterinärvård. Fölen brukar jag försäkra för 5000:- i livvärde (shetland). Sen höjer jag om de får meriter när de blir äldre.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 106
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Jag har idag försäkringar till mina katter som täcker veterinär med upp till 60 000 kronor. Det är mellan försäkringen på den här sidan...
2
Svar
30
· Visningar
1 709
Senast: kma
·
Ekonomi & Juridik Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama