Förlossningsbrev

Sv: Förlossningsbrev

men usch, det förstår jag....
inte kul att gå och oroa sig för något man inte känner att man kan kontrollera!!!!
jag har nog tyvärr inga råd att ge dig, min förlossning gick efter regelboken.

men kortfattad är bra!
och i punktfrm, då blir det lätt att läst.
kanske kan del aupp brevet i olika rubriker, så blir det lätt att hitta dina önskemål beroende på vart i arbetet ni är!

Mitt förlossningsbrev innehåller några punkter som är bra att veta, först står det att jag har ovanligt lätt att svimma och har en ryggskada i området där EDAn läggs. Sedan har vi bara skrivit att det är första barnet och att vi inte har några speciella förväntningar på förlossningen utan försöker ta det som det kommer. Dock önskar vi sen avnavling samt att barnet är avtorkat när det kommer upp på bröstet.

Det önskade vi också, och det gjorde vi för att det är oändligt mycket bättre att navla av sent än tidigt.

Vi har samma anledning som nevin. Jag har dock förstått att flera sjukhus redan har det som rutin, men om vårt inte har det ville vi ha med det i brevet.

Jag såg det och när en till sa samma sak blev jag nyfiken :)
Jag undrar fortfarande varför? Varför är det bättre?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
663
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Soapbubble
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII