Förebygga tristess...

Sv: Förebygga tristess...

Lånar

Tack för tipsen :bow: han älskar sina aspstammar och han blev så glad när han kom på att han var duktig med klickerträning. Det funkar ju! :)

Sv: Förebygga tristess...

skulle börja med att säga att jag hoppas att din häst blir frisk!

Men funderade oxå på det här om 5 veckor i boxvila?
Min låtsaspappa är utb. hovslagare (och rek. av både vet och Et) och har skott många fånghästar, hästar med hovbensrotation och alla möjliga problem, duktig på sjukbeslag osv.

Han har aldrig sagt åt sina kunder att ställa hästen på boxvila och har en metod som är tvärtemot de flesta veterinärerna, och av att ha skott -många- fånghästar har han 100% friskförklaring, och det är en bra siffra.

Men oavsett metod hoppas jag på att din häst blir frisk!

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 292
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 750
Senast: Roheryn
·
Hundträning Behöver gnälla av mig, och kanske kan jag få nåt tips oxå... Min hund har i flera månader varit under allergiutredning, och får endast...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 706
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
15 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka