Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sån fart så att hjälmen håller på att åka av!Visa bifogad fil 44869
Full fart i helgen med hoppning markarbete och uteritt. Bra underlag.
Ja, skäms på mig som inte spänt fast hjälmen ordentligt Såg det inte förrän jag lade upp fotona. Alldeles för långt hakband.Sån fart så att hjälmen håller på att åka av!
Kan hända även den bästaJa, skäms på mig som inte spänt fast hjälmen ordentligt Såg det inte förrän jag lade upp fotona. Alldeles för långt hakband.
Vad jobbigt. Såg ni någon utlösande faktor?Det blev spännande ridning idag. A skulle prova att rida ett program och så fort hon vände upp på medellinjen sa ponny Yay!
Sen går hon med handbromsen i och krullar ihop sig, samtidigt som hon slår med huvudet och känns som hon ska explodera. Oerhört svårridet! A grät till slut av frustration!
Ponnyn tycker bara att det är förbannat roligt att jobba och springa fintVad jobbigt. Såg ni någon utlösande faktor?
Ah, jag förstår. Om ni hoppar över första inridningen då och typ börjar på en snett igenom eller volt, kanske fungerar det bättre då?Ponnyn tycker bara att det är förbannat roligt att jobba och springa fint
Ja vi får testa det nästa gång!Ah, jag förstår. Om ni hoppar över första inridningen då och typ börjar på en snett igenom eller volt, kanske fungerar det bättre då?
Han har ambitioner Härligt!I Göteborg var det skitväder igår, men det gjorde oss ingenting för vi var på GHS Det var första gången som S fick följa med och han var storögd 8 timmar i streck. När vi tittade på Young rider cup kommenterade han att han också ville hoppa sådana hinder, galna unge